4 måneder hvor meget søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. august 2014

missehxx

Hvor meget socer jeres børn på omkring 4 måneder? Jeg har talt mig frem til af Marius sover cirka 16-17 timer i døgnet og synes det er temmelig meget.. Er det FOR meget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2014

TNBC

missehxx skriver:

Hvor meget socer jeres børn på omkring 4 måneder? Jeg har talt mig frem til af Marius sover cirka 16-17 timer i døgnet og synes det er temmelig meget.. Er det FOR meget?

Han sover vel det han har brug for.. Nogle børn sover rigtig meget, mange timer, hvor andre næsten ikke sover. 

Her soves der en 1-2timer hver anden time, og fra ca. 20 og 7-8 næste morgen. Hun er lige blevet 6måneder. 

Du har bare fået et barn med et godt sovehjerte. 

Anmeld

31. august 2014

Hulubulu86

Det er meget forskelligt fra barn til barn, gennemsnitligt er det nok 12-16timer i den alder (nogen mere, andre mindre).
Har du god kontakt med hende i hendes vaagne timer? Er hun glad og tilfreds? Er hendes udvikling godt med? Det betyder mere end hvor meget hun sover.

Min den foerste sov 6-8timer i doegnet, den anden sov 8-10timer. Mine boern har ikke det bedste sove-gen men de har begge vaeret super glade, nemme, aktive og meget hurtige i deres udvikling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.