Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har her i weekenden holdt fødselsdag for drengene, der bliver hhv. 8 år og 4 år d. 2. Og 9. September.Min yngste søn ønskede sig en regnbue-Hello kitty-kage med lyserød glasur, så det skulle han selvfølgelig have (farvede en almindelig gulerodskage i fem forskellige farver og cream-Cheese frostingen blev så lyserød til kanten)Min ældste er glad for lego, Nintendo, smølferne og turtles så det blev temaerne på hans muffins/cupcakes
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er de gode, er det skabeloner du har brugt til cupcakes?
Masig skriver: Hvor er de gode, er det skabeloner du har brugt til cupcakes?
LinLin skriver: Tak Har ikke brugt nogen skabeloner? Til hvad tænker du?
Tak Har ikke brugt nogen skabeloner? Til hvad tænker du?
Tænker bare at hvis du har lavet dem i fri hånd, de der figurer, så du godt nok ret sej til det!!
Hvor er de bare super flotte
Min søn har fødselsdag om halvanden måned, og har bestilt kage med ninja turtels på.... Dejligt med lidt inspiration..
Har du bare modelleret det i fondant?
Twinkle little star skriver: Hvor er de bare super flotte Min søn har fødselsdag om halvanden måned, og har bestilt kage med ninja turtels på.... Dejligt med lidt inspiration.. Har du bare modelleret det i fondant?
Masig skriver: Tænker bare at hvis du har lavet dem i fri hånd, de der figurer, så du godt nok ret sej til det!!
LinLin skriver: Vi har her i weekenden holdt fødselsdag for drengene, der bliver hhv. 8 år og 4 år d. 2. Og 9. September.Min yngste søn ønskede sig en regnbue-Hello kitty-kage med lyserød glasur, så det skulle han selvfølgelig have (farvede en almindelig gulerodskage i fem forskellige farver og cream-Cheese frostingen blev så lyserød til kanten)Min ældste er glad for lego, Nintendo, smølferne og turtles så det blev temaerne på hans muffins/cupcakes
Hvor er de fede - kan især godt lide dine mario-cupcakes! Figurerne er virkelig godt lavet
Frk_Louise skriver: Hvor er de fede - kan især godt lide dine mario-cupcakes! Figurerne er virkelig godt lavet
LinLin skriver: Tak (Gør det kun een gang om året - når mine drenge har fødselsdag)
Tak (Gør det kun een gang om året - når mine drenge har fødselsdag)
Så er det alligevel ret godt klaret uden den store øvelse vil jeg sige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128