Varmepude kan sætte gang i fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

723 visninger
5 svar
4 synes godt om
31. august 2014

*Mor Til Albert*

Jeg døjer med min iskiasnerver og/eller musklen i min venstre balle. Jeg sidder med min varmepude et par gange om dagen, men nu fortæller min mor at varme omme i lænden kan sætte fødslen i gang. 
Er der nogen der ved, om det passer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2014

L&V

*Heidi* skriver:

Jeg døjer med min iskiasnerver og/eller musklen i min venstre balle. Jeg sidder med min varmepude et par gange om dagen, men nu fortæller min mor at varme omme i lænden kan sætte fødslen i gang. 

Ej den har jeg ik lige hørt før. Det tror jeg virkelig ik at der sku ske noget ved

Anmeld

31. august 2014

Masig

*Heidi* skriver:

Det tror jeg ikke. Jeg har siddet med varme pude, i varmt badekar og sauna rigtig mange gange — nærmest dagligt til sidst, under min sidste graviditet pga smerter i lænden og bækkenet og det skete der altså ikke noget ved...

Anmeld

31. august 2014

B&J

Det gjorde jeg også og den satte ikke fødsel igang 

Anmeld

31. august 2014

Sitrani

*Heidi* skriver:

Er rimelig sikker på, at hvis det ku sætte fødsler i gang, så ville samtlige kvinder, der går over tid, benytte sig af den teknik ��

Anmeld

31. august 2014

anonym10101

*Heidi* skriver:

Næppe, så var jeg nok ikke endt med at have født 42+0 hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.