Flytte med små børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
6 svar
1 synes godt om
31. august 2014

BornholmerTwins

Hej alle 

Sagen er den at vi har taget beslutningen om at flytte her om 3 måneder, og har fået lov at leje et super lækkert hus med masser af plads og kæmpe have. 

Jeg tænker så om der ikke er nogen af jer der har nogle gode råd, tips eller noget man skal tænke over, når man flytter med helt små børn? Tvillingerne vil til den tid være 5½ måned gamle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2014

LinLin

Med så små børn er det vigtigste jo bare at mor og far flytter med

Vi flyttede da min ældste var 3 mdr... Og da min yngste var 10 mdr. Har ikke oplevet nogen reaktion fra nogen af dem.

På selve flyttedagen var jeg ikke til stor hjælp hele tiden med ham der var tre mdr, men sådan var det!

Anmeld

31. august 2014

BornholmerTwins

Ja det gør vi jo, alt andet ville vel være lidt mærkeligt 

Det lyder godt, tænker dog om de ikke kan blive lidt forvirrede i starten over pludselig at være et nyt sted?

Anmeld

31. august 2014

Mumto3

Sålænge deres seng/lift/kravlegård og legetøj er det samme, så finder de tryghed i alt det de kender.

Anmeld

31. august 2014

StudPsyk

BornholmerTwins skriver:

Hej alle 

Sagen er den at vi har taget beslutningen om at flytte her om 3 måneder, og har fået lov at leje et super lækkert hus med masser af plads og kæmpe have. 

Jeg tænker så om der ikke er nogen af jer der har nogle gode råd, tips eller noget man skal tænke over, når man flytter med helt små børn? Tvillingerne vil til den tid være 5½ måned gamle 

Jeg tror ikke de tager de så tungt i den alder Men hvis noget, så pak deres ting ned til allersidst og pak det ud som det første. Og et råd vi har fået er at lad være at skifte sengetøj lige når i er flyttet. Behold det på der var på da i flyttede, for så kan børnene genkende duften = tryghed et nyt sted. 

Anmeld

31. august 2014

LinLin

BornholmerTwins skriver:

Ja det gør vi jo, alt andet ville vel være lidt mærkeligt 

Det lyder godt, tænker dog om de ikke kan blive lidt forvirrede i starten over pludselig at være et nyt sted?

Mener bare at de ikke så meget lægger mærke til omgivelserne som til hvem der er der

Anmeld

31. august 2014

LilleMie

BornholmerTwins skriver:

Hej alle 

Vi flyttede da vores datter var ca. 6 måneder fra Nordjylland til Fyn. Først til et midlertidigt sted, hvor vi boede i 2 måneder (min svigerfars hus) indtil vi overtog vores eget hus. Hun lod sig slet ikke mærke af flytningerne, så jeg tilslutter mig, at de er for små til rigtig at bemærke deres omgivelser endnu. Bare de kan se noget genkendeligt i form af legetøj, seng osv., så tror jeg, at I er langt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.