kan ikke sove

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. august 2014

Kay

Jeg har haft plukveer hele dagen i dag samt en underlig tyngende følelse i mit underliv, vi har været til 40 års fødselsdag hos min svoger, jeg var der kun et par timer og tog hjem og hentede Elna hos vores genbo... og nu sover hun i vores seng

Min mand blev der, det er trodsalt hans brors fødselsdag... jeg er mega træt, har plukveer og nogle af dem gør ondt, jeg har kvalme og kan bare ikke sove...

Håber sgu ikke det er sådan her fødslen starter, da jeg sidst fødte jeg hurtigt, og sys sgu ik det ville være ret sjovt at få veer nu, alene hjemme med vores datter og farmand fuld og et godt stykke hjemmefra... tror det tager en time med tog 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2014

Sujan

Ih øv... Hvor langt er det nu du er?
Håber det går i sig selv eller i det mindste venter til i morgen med at gå "rigtig" i gang.
Havde selv en hel dag med plukkeveer der nev og bed men gik i sig selv og her 2 dage efter sker der bare ingenting.
Dog er maven sunket lidt og det presser væsentlig mere nedad end det har gjort før.

Min første fødsel gik også nogenlunde hurtigt så har ikke prøvet det her med at have "småveer" on and off før.

Anmeld

31. august 2014

Havfruen

Kay skriver:

Jeg har haft plukveer hele dagen i dag samt en underlig tyngende følelse i mit underliv, vi har været til 40 års fødselsdag hos min svoger, jeg var der kun et par timer og tog hjem og hentede Elna hos vores genbo... og nu sover hun i vores seng

Min mand blev der, det er trodsalt hans brors fødselsdag... jeg er mega træt, har plukveer og nogle af dem gør ondt, jeg har kvalme og kan bare ikke sove...

Håber sgu ikke det er sådan her fødslen starter, da jeg sidst fødte jeg hurtigt, og sys sgu ik det ville være ret sjovt at få veer nu, alene hjemme med vores datter og farmand fuld og et godt stykke hjemmefra... tror det tager en time med tog 

Hvordan er natten gået?

Anmeld

31. august 2014

Kay

Sujan skriver:

Ih øv... Hvor langt er det nu du er?
Håber det går i sig selv eller i det mindste venter til i morgen med at gå "rigtig" i gang.
Havde selv en hel dag med plukkeveer der nev og bed men gik i sig selv og her 2 dage efter sker der bare ingenting.
Dog er maven sunket lidt og det presser væsentlig mere nedad end det har gjort før.

Min første fødsel gik også nogenlunde hurtigt så har ikke prøvet det her med at have "småveer" on and off før.

Har haft plukveer hele natten, nogle af dem gør lidt ondt, manden var hjemme kl 23 så der var jeg mere rolig... selvom han havde drukket for meget til at køre, men han var ikke sådan fuld...

Er 33+5 i dag jeg er meget hypermobil i mit bækken og har derfor risiko for at føde før, ved sidste lægetjek 32+0 sagde lægen at vi skulle forberede os på at jeg fødte før tid og hurtigere end sidst, hun kunne komme fra den dag og indtil termin... skulle ikke regne med at nå til termin 

Anmeld

31. august 2014

Kay

Havfruen skriver:

Hvordan er natten gået?

Mange plukveer og nogle der gjorde så ondt at jeg vågnede, ingen veer... 

Nu ligger vi alle 3 og putter og ser ramasjang, imens lillesøster mosler i maven og laver plukveer

Anmeld

31. august 2014

Havfruen

Kay skriver:

Mange plukveer og nogle der gjorde så ondt at jeg vågnede, ingen veer... 

Nu ligger vi alle 3 og putter og ser ramasjang, imens lillesøster mosler i maven og laver plukveer

Godt det ikke udviklede sig til mere

Anmeld

31. august 2014

Kay

Havfruen skriver:

Godt det ikke udviklede sig til mere

Ja men har stadig plukveer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.