Iiiih hvis jeg bare

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
4 svar
2 synes godt om
30. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

snart kunne få noget babytøj at kigge igennem!! 

Har ca 3 mdr til termin og er lige blevet sygemeldt, så jeg har virkelig svært ved at lade det her forberedelse ligge nu! Har vildt meget lyst til at gå ud og shoppe løs af alt det tøj vi får brug for, men! Vi har nogen vi har fået lov at arve fra! Problemet er bare at deres pige ikke er superstor og derfor kun er i 62 nu (lige kommet i 62) og jeg tror faktisk de stadig bruger noget 56 også. Datteren er 4mdr  Så, der går jo nok liiiiige lidt før jeg får noget sendt denne vej. Hvordan pokker skal jeg danne mig et overblik over hvad jeg kommer til at mangle??  Vil så gerne igang med det hele, og det her med tøj er jo nemt at klare alene i modsætning til afhentning af møbler og den slags 

IIIHH!!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2014

Nea85

Mor11 skriver:

Har ca 3 mdr til termin og er lige blevet sygemeldt, så jeg har virkelig svært ved at lade det her forberedelse ligge nu! Har vildt meget lyst til at gå ud og shoppe løs af alt det tøj vi får brug for, men! Vi har nogen vi har fået lov at arve fra! Problemet er bare at deres pige ikke er superstor og derfor kun er i 62 nu (lige kommet i 62) og jeg tror faktisk de stadig bruger noget 56 også. Datteren er 4mdr  Så, der går jo nok liiiiige lidt før jeg får noget sendt denne vej. Hvordan pokker skal jeg danne mig et overblik over hvad jeg kommer til at mangle??  Vil så gerne igang med det hele, og det her med tøj er jo nemt at klare alene i modsætning til afhentning af møbler og den slags 

IIIHH!!!!! 

Åh, hvor kan jeg sagtens følge dig! Jeg elskede at gå og gøre klar, og tingene var på plads længe før fødslen
Her arver Ida Claras tøj, og jeg glæder mig sådan, når det er ved at være tid til at finde næste størrelse frem.
De er fra hhv. 1. maj og 4. marts, så tøjet passer nogenlunde, og jeg har ikke rigtig behøvet at købe noget - kun fordi jeg ikke har kunnet lade være

Anmeld

30. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Nea85 skriver:

Åh, hvor kan jeg sagtens følge dig! Jeg elskede at gå og gøre klar, og tingene var på plads længe før fødslen
Her arver Ida Claras tøj, og jeg glæder mig sådan, når det er ved at være tid til at finde næste størrelse frem.
De er fra hhv. 1. maj og 4. marts, så tøjet passer nogenlunde, og jeg har ikke rigtig behøvet at købe noget - kun fordi jeg ikke har kunnet lade være

Jeg får en vinterbaby og hende vi arver fra er jo så fra april, så noget kommer vi til at mangle. har allerede købt lidt selv  Men ja, aner ikke hvad de har, så jeg "tør" ikke købe mere. Det er jo også træls ikke at få det brugt.! 

Men synes det er lidt svært, hun er en lille fis hende vi skal arve fra, så "frygter" lidt at hun slet ikke når ud af 62 før jeg føder. Og så kan jeg jo ligeså godt bare få købt noget selv.  Har bare ikke nerver til at vente helt til termin nærmest, før jeg kan købe dét der kommer til at mangle. 

Anmeld

30. august 2014

Nea85

Mor11 skriver:

Jeg får en vinterbaby og hende vi arver fra er jo så fra april, så noget kommer vi til at mangle. har allerede købt lidt selv  Men ja, aner ikke hvad de har, så jeg "tør" ikke købe mere. Det er jo også træls ikke at få det brugt.! 

Men synes det er lidt svært, hun er en lille fis hende vi skal arve fra, så "frygter" lidt at hun slet ikke når ud af 62 før jeg føder. Og så kan jeg jo ligeså godt bare få købt noget selv.  Har bare ikke nerver til at vente helt til termin nærmest, før jeg kan købe dét der kommer til at mangle. 

De må næsten have meget sommertøj i de små størrelser, nu hvor sommeren har været så varm, så du kommer nok til at mangle lidt varmt.. Men ja, det er rigtig svært at forudsige, og jeg kan godt forstå, at du ikke bare fluks tager ud og køber en masse, som muligvis bliver overflødigt..

Anmeld

31. august 2014

Sitrani

Mor11 skriver:

IIIHH!!!!! 

Kan jeg godt forstå!!! Vi har en datter på 3 år, som er fra sidst i juni.. vi venter nr 2 her til oktober.. så jeg ved bare, at hende der kommer til oktober kommer til at mangle noget, da der jo er fire mdrs forskel på der fødselsdage ☺

Min store datter brugte jo slet ikke fx varme dragter,  hue og handsker de første par mdr. Men det kommer hende her jo til. Så jeg har været i en lille genbruger og købe fx en flyverdragt-lignende dragt, lange bukser, sparkedragter osv. For det har vi jo intet af fra den første... hun lå mest i kortærmede bodyer da det var meget varmt, hvis hun lå alene, og ellers lå hun jo hos os ☺

Jeg synes du skal tage ud at shoppe!!! Især fordi hende I skal arve fra selv er så lille.... og måske ikke er vokset ud af en str før jeres pige egentlig kan passe det.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.