Mor11 skriver:
snart kunne få noget babytøj at kigge igennem!! 
Har ca 3 mdr til termin og er lige blevet sygemeldt, så jeg har virkelig svært ved at lade det her forberedelse ligge nu! Har vildt meget lyst til at gå ud og shoppe løs af alt det tøj vi får brug for, men! Vi har nogen vi har fået lov at arve fra! Problemet er bare at deres pige ikke er superstor og derfor kun er i 62 nu (lige kommet i 62) og jeg tror faktisk de stadig bruger noget 56 også. Datteren er 4mdr
Så, der går jo nok liiiiige lidt før jeg får noget sendt denne vej. Hvordan pokker skal jeg danne mig et overblik over hvad jeg kommer til at mangle??
Vil så gerne igang med det hele, og det her med tøj er jo nemt at klare alene i modsætning til afhentning af møbler og den slags 
IIIHH!!!!!
Kan jeg godt forstå!!! Vi har en datter på 3 år, som er fra sidst i juni.. vi venter nr 2 her til oktober.. så jeg ved bare, at hende der kommer til oktober kommer til at mangle noget, da der jo er fire mdrs forskel på der fødselsdage ☺
Min store datter brugte jo slet ikke fx varme dragter, hue og handsker de første par mdr. Men det kommer hende her jo til. Så jeg har været i en lille genbruger og købe fx en flyverdragt-lignende dragt, lange bukser, sparkedragter osv. For det har vi jo intet af fra den første... hun lå mest i kortærmede bodyer da det var meget varmt, hvis hun lå alene, og ellers lå hun jo hos os ☺
Jeg synes du skal tage ud at shoppe!!! Især fordi hende I skal arve fra selv er så lille.... og måske ikke er vokset ud af en str før jeres pige egentlig kan passe det.....
Anmeld