Tillade sig at skifte stue ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.046 visninger
11 svar
7 synes godt om
30. august 2014

dollygirl

Min datter skal starte på mandag hun er 10 mdr

Men jeg vil heller ha hun starter i den anden stue

Hvordan ka keg sige det til dem ? Og ka jeg tillade mig. Min søn har gået i den anden stue og derfor føler jeg mig mere tryg der

Jeg går pt hjemme så ka sagtens passe hende mens der bliver plads i den anden stue

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2014

Vaya

Er der noget, som gør dig utryg ved den nye? (Udover at den er ukendt)

Anmeld

30. august 2014

Meandu

dollygirl skriver:

Hvordan ka keg sige det til dem ? Og ka jeg tillade mig. Min søn har gået i den anden stue og derfor føler jeg mig mere tryg der

Jeg går pt hjemme så ka sagtens passe hende mens der bliver plads i den anden stue

Sig det som det er. Jeg er selv pæd. Og vil synes at det er helt ok hvis du sagde det til mig. Som du selv siger, så skal der lige være en ledig plads først  

Anmeld

30. august 2014

dollygirl

Vaya skriver:

Er der noget, som gør dig utryg ved den nye? (Udover at den er ukendt)

Der er kun drenge og to piger

Stuen er mindre

Anmeld

30. august 2014

modesty

dollygirl skriver:

Jeg synes sagtens at man kan udtrykke ønske om at barn nr. 2 kommer på samme stue, da man jo kender pædagogerne o.s.v. Men jeg tænker at du er meget sent ude. Der er vel ikke plads på den anden stue på mandag.

Og så vil jeg lige sige at jeg synes bestemt ikke at du skal være ked af en skæv kønsfordeling, så små børn har absolut ingen kønspreferencer mht. legekammerater (de leger jo ikke engang), og der skal nok komme flere piger senere hen.

Anmeld

30. august 2014

dollygirl

modesty skriver:

Jeg synes sagtens at man kan udtrykke ønske om at barn nr. 2 kommer på samme stue, da man jo kender pædagogerne o.s.v. Men jeg tænker at du er meget sent ude. Der er vel ikke plads på den anden stue på mandag.

Og så vil jeg lige sige at jeg synes bestemt ikke at du skal være ked af en skæv kønsfordeling, så små børn har absolut ingen kønspreferencer mht. legekammerater (de leger jo ikke engang), og der skal nok komme flere piger senere hen.

Nej ik på den måde

De var bar så vilde og Niv hende , tog legetøj fra hende :/

Anmeld

31. august 2014

Elgaard73

dollygirl skriver:

Nej ik på den måde

De var bar så vilde og Niv hende , tog legetøj fra hende :/

Vil bare lige sige, at piger kan være nøjagtig lige så vilde og nivende, som drenge. Og piger "stjæler" skam legetøj på lige fod med drengene.

Min søn gik i en dobbelt DP med 6 drenge og 2 piger, og her var det altså pigerne der skejede mest ud. De kunne i perioder tromle drengene fuldstændigt, hvis ikke DP'erne var over dem hele tiden.

Men prøv at høre pædagogerne på mandag (dog uden at bruge kønsargumentet. Det tror jeg ikke at du kommer langt med). Men vil også sige, at du er ret sent ude, og jo nok kommer til at vente på en plads, hvis det overhovedet går igennem.

Anmeld

31. august 2014

dollygirl

Elgaard73 skriver:

Vil bare lige sige, at piger kan være nøjagtig lige så vilde og nivende, som drenge. Og piger "stjæler" skam legetøj på lige fod med drengene.

Min søn gik i en dobbelt DP med 6 drenge og 2 piger, og her var det altså pigerne der skejede mest ud. De kunne i perioder tromle drengene fuldstændigt, hvis ikke DP'erne var over dem hele tiden.

Men prøv at høre pædagogerne på mandag (dog uden at bruge kønsargumentet. Det tror jeg ikke at du kommer langt med). Men vil også sige, at du er ret sent ude, og jo nok kommer til at vente på en plads, hvis det overhovedet går igennem.

Du har ret

Ja kan sagtens vente da jeg alligevel er jobsøgende

Anmeld

31. august 2014

De3Guldklumper

dollygirl skriver:

Du har ret

Ja kan sagtens vente da jeg alligevel er jobsøgende

Det jo bare at sige det som det er så kan de nok godt rokere rundt når der bliver en plads.

Men du kan vel ikke holde hende hjemme og passe hende selv indtil når du er jobsøgende? Der kan jo også gå længe inden der måske bliver en plads

Anmeld

31. august 2014

dollygirl

Pylle3 skriver:

Det jo bare at sige det som det er så kan de nok godt rokere rundt når der bliver en plads.

Men du kan vel ikke holde hende hjemme og passe hende selv indtil når du er jobsøgende? Der kan jo også gå længe inden der måske bliver en plads

Ja puha :/ blir helt forvirret nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.