Tager han skade?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. august 2014

missehxx

Lige et spørgsmål herfra.

Mig og min mand deles så vidt muligt om pasningen og omsorgen af vores fælles søn på snart 4 måneder. Jeg vil tro at når far er hjemme, så er vi lige meget sammen med vores dreng, leger og giver flaske osv.

Nu er jeg bare blevet i tvivl om det er forvirrende for ham, at så er han lidt ved mor, så lidt ved far, og så lidt tilbage til mor igen? Selvom vi begge er til stede selvfølgelig.. Kan han tage skade af det?
Mange børn er jo næsten kun ved deres mor hele dagen og far kommer sent hjem og er ikke så meget sammen med barnet.. :-)

Nogen gange bliver jeg bare så nervøs over om han bliver forvirret over det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Her var både far og jeg hjemme - 

vores søn har i hvert fald ikke taget skade ����

Anmeld

30. august 2014

MysteriousAngel

missehxx skriver:

Mig og min mand deles så vidt muligt om pasningen og omsorgen af vores fælles søn på snart 4 måneder. Jeg vil tro at når far er hjemme, så er vi lige meget sammen med vores dreng, leger og giver flaske osv.

Nu er jeg bare blevet i tvivl om det er forvirrende for ham, at så er han lidt ved mor, så lidt ved far, og så lidt tilbage til mor igen? Selvom vi begge er til stede selvfølgelig.. Kan han tage skade af det?
Mange børn er jo næsten kun ved deres mor hele dagen og far kommer sent hjem og er ikke så meget sammen med barnet.. :-)

Ork nej. Masser af kontakt og omsorg så han kan mærke i er der. Også så han ser både mor og far lige meget.

Anmeld

30. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Nope, det er kun positivt  

her var vi begge hjemme under hele barslen og det har bare været skønt! Farmand har været 100% ligeså meget inde i rutiner og signalæsning som jeg, så far og søn har fået sig et rigtig godt og stærkt bånd lige fra start.  

Anmeld

30. august 2014

TNBC

missehxx skriver:

Nej selvfølgelig ikk. Sådan er det som regel, hvorfor skulle det forvirre ham? de ved jo bare at nogen tager dig af dem.

Her er vi tre voksne, ingen forvirring her. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.