Ketchup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.124 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. august 2009

Charlie

Ja altså, Marcus er en ret stor fan af ketchup og kan konsummere en hel del under et måltid. Der er også ret mange retter, han beder om at få ketchup til.
Hvordan har I det med ketchup? Hvor meget får de lov til at få? HVis de altså vil have det, det er jo ikke alle børn, der bryder sig om kethup.
Indtil nu, har jeg ikke haft noget problem med at give ham det, hvis det var det, der skulle til, for at få maden til at glide ned. Men her til aften sad jeg lidt og tænkte over det, og sagde til sidst, at nu var det slut.
Men hvordan har I det med ketchup?

Knus Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

g.seerup

hos os får vi ketchup når der hører sig ketchup til det vi skal spise, og ellers ikke..men Mahilde er heller ikke altid lige vild med det..og andre gange kan hun næsten ikke få nok..

Anmeld

19. august 2009

st

Mads kan godt lide ketchup, og han får en lille smule til pomfritter, pølsehorn eller ovenpå kødsovsen til spaghetti. Men ellers ikke, det er smækfyldt med sukker, så vi begrænser det.
Men jeg ved der er mange for hvem det er en redning, fordi det netop gør at maden ryger ned.

st

Anmeld

19. august 2009

Stumpen

Her får hun det til fritter og pasta i stor stil.. Ikke fordi at det er en redning, men fordi hun gerne vil have det.. Hun be'r ikk eom det til andet mad, så ser ikke noget problem i det...

Anmeld

21. august 2009

Charlie

Tak for jeres svar piger
Det er nu egentlig heller ikke fordi, jeg ser noget problem i den mængde ketchup, han spiser. Han får det også kun til visse retter såsom spaghetti, cordon bleu, og pølsemix (svensk pølseret uden kartofler men med ris el. pasta istedet) Ellers får han det ikke, og beder heller ikke om det. Det var mere fordi, at når vi så får de her retter, og der er ketchup til, så kan han altså konsummere en hel del  Når det er pasta, vil han ikke have det ovenpå pastaen og blandet. Han vil have det ved siden af til at dyppe i, og så får hver enkelt pastaskrue (el. hvad det nu er for noget pasta) altså en god omgang ketchup på, og på den måde ryger der en hel del.
Jeg er begyndt at sige til ham: "Nu er det det sidste, du får", når jeg synes, det er nok. Det accepterer han også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.