fødselstaske??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.017 visninger
12 svar
1 synes godt om
30. august 2014

Kay

ja jeg fik jo torsdag den besked at de gerne ville indlægge mig 1-3 døgn efter fødslen, for at hjælpe med at etaplere amningen, på grund af alt det med operation af ekstra bryster (se evt tidligere tråd)

det vil jo så sige at jeg skal havde andet med en bare lidt tøj til lillesøster som ellers var min plan 

tænkte at jeg bare kunne havde det tøj på hjem jeg kom i.... og så skulle det jo være nok med lidt tøj til lillesøster når jeg skulle føde ambulant...

men det skal jeg jo så nok ikke... hvad skal jeg så mere havde med?? kan sleeeet ikke huske det fra første gang... det var jo ik noget jeg skulle bruge til noget længere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2014

M (:

ja jeg fik jo torsdag den besked at de gerne ville indlægge mig 1-3 døgn efter fødslen, for at hjælpe med at etaplere amningen, på grund af alt det med operation af ekstra bryster (se evt tidligere tråd)

det vil jo så sige at jeg skal havde andet med en bare lidt tøj til lillesøster som ellers var min plan 

tænkte at jeg bare kunne havde det tøj på hjem jeg kom i.... og så skulle det jo være nok med lidt tøj til lillesøster når jeg skulle føde ambulant...

men det skal jeg jo så nok ikke... hvad skal jeg så mere havde med?? kan sleeeet ikke huske det fra første gang... det var jo ik noget jeg skulle bruge til noget længere 

Jamen vel "bare" en alm taske til dig ligesom hvis du skulle på weekendtur? 

Toilettaske, skiftetøj, ammebh, ammeindlæg, bind, lader til mobil og kamera, behagelige indesko evt en bog eller iPad til underholdning, når baby sover.. 

Derudover evt. egen dyne til baby, babytøj og en fuldt udstyret pusletaske (hvis ikke der udleveres bleer m.m., der hvor du skal føde). 

Anmeld

30. august 2014

Kay

M (: skriver:

Jamen vel "bare" en alm taske til dig ligesom hvis du skulle på weekendtur? 

Toilettaske, skiftetøj, ammebh, ammeindlæg, bind, lader til mobil og kamera, behagelige indesko evt en bog eller iPad til underholdning, når baby sover.. 

Derudover evt. egen dyne til baby, babytøj og en fuldt udstyret pusletaske (hvis ikke der udleveres bleer m.m., der hvor du skal føde). 

der er bleer... men pusletasken er pakket og klar

så det er mest til mig... ja og farmand... 

men tak for indputs der var en del jeg ikke selv havde husket 

Anmeld

30. august 2014

M (:

Kay skriver:

der er bleer... men pusletasken er pakket og klar

så det er mest til mig... ja og farmand... 

men tak for indputs der var en del jeg ikke selv havde husket 

Det var da så lidt. Og held og lykke med det, når du kommer så langt (: 

Anmeld

30. august 2014

Kay

M (: skriver:

Det var da så lidt. Og held og lykke med det, når du kommer så langt (: 

tak... føles ret tæt på i dg... har ret mange plukveer og trykkende fornemmelse... 

Anmeld

30. august 2014

Clisolka

Kay skriver:

Jeg har været indlagt 3-5 dage med begge børn, så kender alt til at pakke tasken til et par dage 

Her 2. gang tog jeg et par joggingbukser med til at tage hjem i (hvis nu det skulle ende i et aks igen), ellers havde jeg leggins på da jeg ankom 

Jeg havde

Ammebrikker (just in case)

Ammeindlæg

Creme til at smøre på brystvorterne (i tilfælde af revner osv.)

Oplader til mobilen

Trusser

Bind

Børste

Tandbørste/tandpasta

Elastik til håret

Det var lige det vigtigste jeg kunne komme i tanke om lige pt. 

Anmeld

30. august 2014

Kamilla-m

Læbepomade og blødt toilet papir - deres er nærmest som sand papir efter en fødsel

Anmeld

30. august 2014

Kay

Clisolka skriver:

Jeg har været indlagt 3-5 dage med begge børn, så kender alt til at pakke tasken til et par dage 

Her 2. gang tog jeg et par joggingbukser med til at tage hjem i (hvis nu det skulle ende i et aks igen), ellers havde jeg leggins på da jeg ankom 

Jeg havde

Ammebrikker (just in case)

Ammeindlæg

Creme til at smøre på brystvorterne (i tilfælde af revner osv.)

Oplader til mobilen

Trusser

Bind

Børste

Tandbørste/tandpasta

Elastik til håret

Det var lige det vigtigste jeg kunne komme i tanke om lige pt. 

jo... kunde godt være en tandbørste var en god ide 

tror jeg har lagt hjernen et andet sted... har rigtig mange plukkveer i dag, så er lidt nervøs for om vi får brug for den tase før end forventet 

Anmeld

30. august 2014

Kay

MortilMogL skriver:

Læbepomade og blødt toilet papir - deres er nærmest som sand papir efter en fødsel

kan huske sidst at det der med at tørre sig det var mest bare at duppe sig tør efter en skøller med bruseren 

Anmeld

30. august 2014

Clisolka

Kay skriver:

jo... kunde godt være en tandbørste var en god ide 

tror jeg har lagt hjernen et andet sted... har rigtig mange plukkveer i dag, så er lidt nervøs for om vi får brug for den tase før end forventet 

Hihi ja måske en god idé - hvis du i hvert fald vil have børstet tænder, tror ikke toiletbørsten smager godt 

Uh, spændende om noget er under opsejling 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.