Libero babypakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. august 2014

Sujan

Får man ikke den som 2 gangs? Eller er den helt afskaffet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2014

Mother-love

Sujan skriver:

Jeg har også haft mine problemer. Og tror ikke man kan få den anden gang.
Kun ble prøver

Anmeld

30. august 2014

Sunsmile

Jeg har skrevet til dem, og fik så et link hvor jeg skulle udfylde navn medlemsnummer og adresse, men det gjorde jeg d. 12/8 og har endnu ikke modtaget noget. Men der stod kun at man fik bleer, mener der stod at man fik en pakke i str 1 og en pakke i str 2, men ved ikke om det bare er en prøvepakke eller en hel pakke.

Anmeld

30. august 2014

vitapigen

Sujan skriver:

Du skal ind og ændre i indstillinger på libero.dk at du er gravid igen.. Så får du ca 1 måneds tid før termin et brev om at du kan hente pakken

Anmeld

30. august 2014

Sujan

vitapigen skriver:

Du skal ind og ændre i indstillinger på libero.dk at du er gravid igen.. Så får du ca 1 måneds tid før termin et brev om at du kan hente pakken

Det har jeg gjort da jeg blev gravid.. Har 17 dage til termin og ikke fået noget

Anmeld

30. august 2014

LinLin

Jegfik den også anden og tredje gang, men har endnu ikke fået brev denne gang (uge 34)

Anmeld

30. august 2014

Sunsmile

Sujan skriver:

Det har jeg gjort da jeg blev gravid.. Har 17 dage til termin og ikke fået noget

Skriv til deres kundeservice.

Anmeld

30. august 2014

Sujan

Sunsmile skriver:

Skriv til deres kundeservice.

Ja kan jeg selvfølgelig.. Var der bare ingen grund til hvis man ikke fik dem mere:-)

Anmeld

30. august 2014

Sunsmile

Sujan skriver:

Ja kan jeg selvfølgelig.. Var der bare ingen grund til hvis man ikke fik dem mere:-)

Jeg var også meget i tvivl, så derfor skrev jeg, og fandt ud af at man umiddelbart kun fik bleer, men jeg ved så ikke lige hvornår man får dem, nu er jeg jo kun 25 uger, så det kan da godt være at jeg først får dem senere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.