Bedste bh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
6 svar
2 synes godt om
29. august 2014

Pigent

Jeg kan ikke gå med bøjle bh da de sidder dårligt på mig. Jeg har gået i komfort bher i nogle måneder, men de støtter ikke ordenligt, min bryster ryger neden ud. Det skal sige jeg bruger dem med indlæg som kan tages ud.

Så hvilken bh uden bøjle er perfekt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2014

modesty

Pigent skriver:

Jeg kan ikke gå med bøjle bh da de sidder dårligt på mig. Jeg har gået i komfort bher i nogle måneder, men de støtter ikke ordenligt, min bryster ryger neden ud. Det skal sige jeg bruger dem med indlæg som kan tages ud.

Så hvilken bh uden bøjle er perfekt?

Det kommer rigtig meget an på hvor store bryster du har. Hvis de er store, tænker jeg umiddelbart sports-BH, selvom det ikke er så sexet. Men til hverdag er det måske fint nok?

Anmeld

30. august 2014

Pigent

modesty skriver:

Det kommer rigtig meget an på hvor store bryster du har. Hvis de er store, tænker jeg umiddelbart sports-BH, selvom det ikke er så sexet. Men til hverdag er det måske fint nok?

De er ikke så store, men i forhold til min kropsbygning er de lidt store. Vil gerne have en bh med indlæg.

Anmeld

30. august 2014

Elgaard73

Jeg kan kun anbefale dig, at gå ind i en lingeri butik og få dem til at hjælpe dig med at finde lige netop det mærke og den model som passer dig.

Jeg har før brugt en milliard kr, på at købe BH'er her og der, og hele tiden. De var bare aldrig helt rigtige.

Så gik jeg til en "professionel" og blev målt på kryds og tværs, og derefter rådgivet frem til at finde den perfekte BH størrelse og model. Lidt dyrere i første omgang, men på lang sigt så sparer jeg enorme summer, fordi at jeg ikke længere køber BH'er på må og få, fordi at jeg håber at de måske passer, ser gode ud, osv.

Anmeld

30. august 2014

Pigent

Elgaard73 skriver:

Jeg kan kun anbefale dig, at gå ind i en lingeri butik og få dem til at hjælpe dig med at finde lige netop det mærke og den model som passer dig.

Jeg har før brugt en milliard kr, på at købe BH'er her og der, og hele tiden. De var bare aldrig helt rigtige.

Så gik jeg til en "professionel" og blev målt på kryds og tværs, og derefter rådgivet frem til at finde den perfekte BH størrelse og model. Lidt dyrere i første omgang, men på lang sigt så sparer jeg enorme summer, fordi at jeg ikke længere køber BH'er på må og få, fordi at jeg håber at de måske passer, ser gode ud, osv.

Jeg har bare dårlig erfaringer med undertøjsbutikker. De bh'er de anbefaler sidder helt vildt stram i omkredsen og det bare ikke mig.
Ja min krop er svær at finde bh'er til og tror mig jeg har brugt mange penge.
Men vil overveje og blive målt også selv finde den rigtig.

Anmeld

30. august 2014

Momster89

Hunkemøller laver sports bh'er med udskæring som en rigtig bh, og der er indlæg i. Måske det var noget

Anmeld

1. september 2014

Pigent

Solveig89 skriver:

Hunkemøller laver sports bh'er med udskæring som en rigtig bh, og der er indlæg i. Måske det var noget

Dem vil jeg kig på jeg vil gerne have en bh med indlæg der sidder fast eller en alm bh med fyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.