Lortenat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. marts 2008

linemus

Signe vågnede kl.23 og først kl.1 kunne jeg komme i seng. Hun græd og var pylret, ville kun være på arm eller ammes, og ville absolut ikke ned i sin seng. Hendes feber faldt lidt henover aftenen fra 40,4 til 38,9, så der var jo selvfølgelig en grund til pylleriet.

Kl.2 græd hun igen. Jeg gav mig hurtigt og tog hende med i seng, men hun faldt ikke i søvn trods amning, men lå bare og sparkede (mig!), tyggede lidt i patten og brummede, så tilsidst forsøgte jeg igen at lægge hende i seng. Kl.3 fik jeg lov til at sove igen.

6.15 var de begge vågne. SUK. Signe græd og pylrede, Nanna græd lidt fordi hun var sulten. Førhen kunne jeg bare tage dem over i sengen, amme og sove lidt mere, men nu kravler de jo rundt og kan derfor falde ned (Signe har prøvet det), så det går ikke mere. Så vi stod op.

Møgnat. Manden var på arbejde, men skrev i en sms, at han jo var hjemme imorgen (idag)... Fedt, hvad hjælper det lige nu! tænkte jeg bare.

Skulle lige af med noget brok...

Knus Line - der lige vil spise en kage og så sove så længe jeg kan få lov...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2008

ivfmarie

PIS!!

De bliver store og flytter hjemmefra engang, og kan vi sove - Ahhhh, glæder mig!!

Anmeld

28. marts 2008

Kaufie

Øvøvøv Line

Jeg synes det er en hård nat når jeg er oppe ved William de der 4-5 gange - og måske har en lille time, hvor han ikke gider sove.....

Men du har jo to små og en lidt større, du skal være noget for - og så endda "alenemor" om natten, så der ikke engang er en at læsse af på når man vælter om i sengen for 117. gang.

God lur

Anmeld

28. marts 2008

birgittemarie

Nøj, det lyder frygteligt Line :'( Du må være lavet af stål og guld, siden du ikke er gået omkuld i hysterisk psykose og blevet kørt væk vanvittigt skrigende i spændetrøje endnu... Beundrende tanker fra Birgitte, der synes 1 barn er lige i overkanten til mine resourcer... (H)

Anmeld

28. marts 2008

Tynen

ØV!

Sikke en lortenat!
Håber at du har mulighed for at få en morfar i løbet af dagen!

Jeg har sagt det før, men synes det er dybt imponerende at du kan holde hovedet over med 2 STKS.!!! :)
Puha.. Troede da lige jeg skulle dø da Stella var syg for et par dage siden!

God bedring til hende!
Og god dag til dig!

Trine

Anmeld

28. marts 2008

linemus

Tak piger.

Nu er jeg jo så heldig, at Nanna er et utrolig nemt barn. Hun skal bare lige smiles til, så filmer hun lidt og lægger sig til at sove igen (selvfølgelig med undtagelser).

Fik lige 1,5 time i formiddags - det hjalp lidt. Og så har jeg været til lægen med Signe for at være på den sikre side inden weekenden, og hun har "bare" en virus. Nu sover de igen - dejligt.

Birgitte: Det er sgu også tæt på den lukkede nogle gange. Det er hårdt ikke at have nogen at give hende videre til, når det bliver for meget. Så det hænder da, at jeg lægger en skrigende bebs og går ind i et andet rum og skriger ned i en dyne... så er jeg klar igen :)

Knus Line

Anmeld

28. marts 2008

Marco2

linemus skriver:

Så det hænder da, at jeg lægger en skrigende bebs og går ind i et andet rum og skriger ned i en dyne... så er jeg klar igen :)

Glad for at høre jeg ikke er den eneste. Har to gange lagt Em fra mig, smækket døren og er gået i et andet rum for lige at tælle til ti eller mere, for så at vende tilbage, og være klar igen. Og jeg har endda kun ét barn...

AG

Anmeld

28. marts 2008

birgittemarie

Det har jeg også!! Da Michael var i Prag i december, havde Nova Maria verdens værste skrigetur, som endte med, at jeg først råbte "Hold så kæft" til hende og fik mægtig dårlig samvittighed og et par timer senere, lod jeg hende ligge i sengen og så gik jeg ind i stuen og skreg og skreg og skreg liggende på alle fire. Tror nærmest det lød lidt ala fødselsskriget >( Men NEEEJ, hvor det hjalp! Har faktisk ikke rigtigt været nedslidt og indebrændt siden... Bagefter gik jeg ind til hende - og hun var i mellemtiden faldet fuldstændigt til ro - og så lå vi ellers og skulede til hinanden i halv times tid, før hun begyndte igen.

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.