Hva fanden gør i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2014

GUSO

Elsker bare den alder min 4 årige har været sådan siden hun fyldte 3 glæder mig til det går over..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Når den 4 årige bare er på tværs??

Han sover ikke endnu, han plejer at blive puttet og sover kl 19, men ind imellem som  idag har fanden besat ham

Han putter som normalt, og ville have et nat mys hvortil jeg sagde at han så skulle sætte sig op eller kun jeg ikke nå ham, han svar er; KAN IK hvor jeg så svare, jamen så kan du jo ikke få mys, når jeg så er ved at gå, tlnder han fuldstændig af og siger KAN Godt, vender om og bliver så mødt med KAN IK og sådan fortsætter det.

De sidste tre timer har han præsteret at vække sin syge lillebror 4 gange og storebror 1 gang. NU sidder han så i stuen i mørke og bare sidder. (de andre.sover ovenpå)

Hvordan takler i jeres hysteriske unger for de ikke vækker ds andre? 

Holder fast i det du har sagt

Og " kan han ikke" så har han fået buddet.

Min pige kørte samme rutine bare med sin dyne. "Gi mig dyne på,mor" hvor jeg blev ved at give den på.

Det blev jeg sku lidt træt af, og hun synes det var skide sjovt, så ændrede jeg måden at gøre det på.

Sagde " nu giver mor dig dyne på og hvis du tager den af tager du den selv på" der er intet været siden.

Kom dem i forkøbet

Anmeld

31. august 2014

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Holder fast i det du har sagt

Og " kan han ikke" så har han fået buddet.

Min pige kørte samme rutine bare med sin dyne. "Gi mig dyne på,mor" hvor jeg blev ved at give den på.

Det blev jeg sku lidt træt af, og hun synes det var skide sjovt, så ændrede jeg måden at gøre det på.

Sagde " nu giver mor dig dyne på og hvis du tager den af tager du den selv på" der er intet været siden.

Kom dem i forkøbet

Det jo også det jeg gør, mit problem er han vækker de andre ved at uhæmmet skrigeri i timevis.... 

Anmeld

1. september 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Det jo også det jeg gør, mit problem er han vækker de andre ved at uhæmmet skrigeri i timevis.... 

Ja, og det er træls.

Men mon ikke når der er gået en uges tid han så acceptere at det er sådan det er.

Sådan har det hvertfald været her.

Anmeld

1. september 2014

morethanperfect

Puha hvor jeg godt kender det .. Og her er det hver evig aften .. 

Det er det samme , med " Mor gå din vej" og den kører bare på repeat .. Eller er det "Dumme mor" hvis jeg siger noget der ikke lige passer ham .. Han er tit vågen til kl. 21.30 fordi han bare skal være på tværs .. Jeg kan ikke bare smide ham i seng , da han deler værelse med Noel , og han så vækker ham .. Skide træls , men mon ikke snart det er overstået . 

Anmeld

1. september 2014

B&J

Sådan er vores på 4 1/2 også.... Og ja her bliver han på værelset. Han kommer i seng kl 18.30 og sov først kl 21 igår og var træt i morges men kan vi jo ikke gøre noget ved vi fortsætter som vi plejer kigger ind og ser om han sover hvis ikke siger vi stille til ham han skal sove nu ellers er du træt i morgen

Anmeld

2. september 2014

2børn2

Sådan er min pige på 6 - snart 7 år hvis hun får lov.

Jeg tror det hele kører rundt i deres hoveder og de ved ikke rigtig hvordan de skal slappe nok af til at falde i søvn.

Så hun læser selv en bog i 15 min. ca. så kommer jeg ind, radioen bliver tændt.

Jeg har en bog med som jeg sidder og læser i/eller på telefonen og så sidder jeg der og har "kontrol" med hende indtil hun slapper så meget af at jeg ved jeg kan gå uden at hun kommer rendende hele tiden.

I stedet for at det tager alt mellem 30 min og 2-3 timer, så tager det nu max 30 min og oftest 10-15 min.

Anmeld

2. september 2014

MorTilSnartFire <3

så må han jo vække de andre! hvis i giver efter, går det jo ikke over af sig selv; så har han vundet! det er skide træls og mega frustrerende og tidskrævende, men den eneste måde at gøre det rigtige på, er, at holde fast!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.