Billeder og Update af lillebror nu med navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.359 visninger
13 svar
39 synes godt om
29. august 2014

VIPpigen

Jeg lavede en opdatering på vores lillebror som kom til verden ved akut kejsersnit, med et massivt blodtab, og faktisk hjertestop ved fødslen...

MEN, han er bare en supermand, han sover, spiser, og skider.... Helt efter bogen

Lilje elsker ham, og han skal hedde Milan. Hun har jo fået sin helt egen lillebror, som hun så pænt udtrykker det

Han vokser, og for en uge siden da vi havde sp var han 5 uger og 5 dage. Havde taget 1200 g på og vokset 5 cm siden fødslen, og jeg er selvfølgelig utrolig stolt. Sætter du ham ved siden af andre små babyer er han stadig lidt mere bleg end dem, men hvem ville ikke være det med en blodprocent på 2,0 ved fødslen... Han sover en del, men sådan skal man vokse, plus kroppen stadig er ved at bygge blod op. De vil ikke lave nogen målinger på ham før han er 3 måneder, ikke så meget som et lille bitte stik for at måle evt blodsukker, så jeg kan jo godt høre på lægerne at de stadig lader ham komme sig, og ikke vil "fjerne" noget fra ham

Nå, lige lidt billeder af den lille fyr, som har tyvstjålet både mit, manden og specielt storesøsters hjerte 

Det første billed af ham og jeg, er han ca 16 timer gammel, det er første gang jeg får ham over, og han har fået en pose blod, men er stadig ret bleg, og så er billedet fra ca kl 6 om morgenen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2014

QueDee

Lækker baby

Anmeld

29. august 2014

Røverdatter

Det er virkelig sjældent at tårer kan presse sig på hos mig af baby-billeder, men sidder i skrivende stund med tårerne der presser
Både din/hans historie, men især billederne, gør mig helt rørt Hvor er han skøn!! Og hvor er billedet med storesøsters smil og lillemand SÅ SØDT! Jeg er ikke mindre skruk nu..... Seje dreng!

Anmeld

29. august 2014

Christine

VIPpigen skriver:

Jeg lavede en opdatering på vores lillebror som kom til verden ved akut kejsersnit, med et massivt blodtab, og faktisk hjertestop ved fødslen...

MEN, han er bare en supermand, han sover, spiser, og skider.... Helt efter bogen

Lilje elsker ham, og han skal hedde Milan. Hun har jo fået sin helt egen lillebror, som hun så pænt udtrykker det

Han vokser, og for en uge siden da vi havde sp var han 5 uger og 5 dage. Havde taget 1200 g på og vokset 5 cm siden fødslen, og jeg er selvfølgelig utrolig stolt. Sætter du ham ved siden af andre små babyer er han stadig lidt mere bleg end dem, men hvem ville ikke være det med en blodprocent på 2,0 ved fødslen... Han sover en del, men sådan skal man vokse, plus kroppen stadig er ved at bygge blod op. De vil ikke lave nogen målinger på ham før han er 3 måneder, ikke så meget som et lille bitte stik for at måle evt blodsukker, så jeg kan jo godt høre på lægerne at de stadig lader ham komme sig, og ikke vil "fjerne" noget fra ham

Nå, lige lidt billeder af den lille fyr, som har tyvstjålet både mit, manden og specielt storesøsters hjerte 

Det første billed af ham og jeg, er han ca 16 timer gammel, det er første gang jeg får ham over, og han har fået en pose blod, men er stadig ret bleg, og så er billedet fra ca kl 6 om morgenen

Han er så lækker! 

Jeg har ikke læst at I har fået at vide hvad der skete eller lignende, er der noget nyt om hvorfor han mistede blod og det gik som det gjorde?

Anmeld

29. august 2014

VIPpigen

Christine skriver:

Han er så lækker! 

Jeg har ikke læst at I har fået at vide hvad der skete eller lignende, er der noget nyt om hvorfor han mistede blod og det gik som det gjorde?

Vi har ikke fået svar på moderkagen endnu. Ved ikke om min egen jm ved det endnu, eller om vi først får det at vide til hans tjek på sygehuset til oktober. 

Jeg er selv lidt nysgerrig for om de kan finde nogen svar, eller om det er en af de ting som må stå henne i det uvisse

Anmeld

29. august 2014

Christine

VIPpigen skriver:

Vi har ikke fået svar på moderkagen endnu. Ved ikke om min egen jm ved det endnu, eller om vi først får det at vide til hans tjek på sygehuset til oktober. 

Jeg er selv lidt nysgerrig for om de kan finde nogen svar, eller om det er en af de ting som må stå henne i det uvisse

Ja det kan jeg godt forstå. Vi fik aldrig rigtigt svar da vores ældste kom med aks pga moderkageløsning. Så håber virkelig de kan fortælle jer noget, det tror jeg kan hjælpe en lille smule til at komme videre psykisk for det har nok været en voldsom oplevelse selv om det endte dejligt 

Hvor ser storesøster bare stolt ud 

Anmeld

19. oktober 2014

Rødhætte

Håber det går godt med den bette fyr! Sjælden jeg læser om andre der hedder Milan som min søn Super flot navn

Anmeld

20. oktober 2014

VIPpigen

Rødhætte skriver:

Håber det går godt med den bette fyr! Sjælden jeg læser om andre der hedder Milan som min søn Super flot navn

Det går rigtig godt, han rundede de 3 måneder for en uge siden, vi havde barnedåb i går, og skal have taget blodprøver på torsdag. På tirsdag om en uge skal vi på sygehuset og snakke med dem, han skal have tjekket blodprocent, og vidst bare have den helt store servicetjek... Men jeg er ikke nervøs, han spiser, vokser både i cm og kg. Og så er vores sp yderst tilfreds med hele hans udvikling.

Jeg havde en samtale med min egen jm i september, hvor hun gennemgik ALT fra ende til anden, og hold op hvor er jeg faktisk glad for vores sundhedsvæsen. I vores situation viste de bare at de havde total styr på det hele, de havde kontakt med Odense, var ikke bange for at skulle have hjælp derfra, og viste et samarbejde uden lige mellem de professionelle...

Jeg syntes navnet er helt fantastisk, og elsker der ikke er mange der hedder det, selvom der vidst er 3 juli børn i år der hedder det..

Dog skulle manden lige overtales rigtig godt før den blev godkendt 

Anmeld

20. oktober 2014

Maja_4000

Tillykke med ham!

Læste lige din anden tråd om hans fødsel.. Puha hvor er det bare godt, at du reagerede!

Anmeld

21. oktober 2014

VIPpigen

Maja_4000 skriver:

Tillykke med ham!

Læste lige din anden tråd om hans fødsel.. Puha hvor er det bare godt, at du reagerede!

Tak

Jeg håber da alle mødre vil reagere når de mærker mindre liv. Jeg tror dog selv at jeg inden min oplevelse selv ville se rigtig roligt på det. Der er virkelig lidt plads til den tid. 

Men jeg er selvfølgelig lykkelig for at vi fik vores skønne søn ud i tide, og han bare stortrives nu

han er en total charmør 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.