Jeg lavede en opdatering på vores lillebror som kom til verden ved akut kejsersnit, med et massivt blodtab, og faktisk hjertestop ved fødslen...
MEN, han er bare en supermand, han sover, spiser, og skider.... Helt efter bogen
Lilje elsker ham, og han skal hedde Milan. Hun har jo fået sin helt egen lillebror, som hun så pænt udtrykker det
Han vokser, og for en uge siden da vi havde sp var han 5 uger og 5 dage. Havde taget 1200 g på og vokset 5 cm siden fødslen, og jeg er selvfølgelig utrolig stolt. Sætter du ham ved siden af andre små babyer er han stadig lidt mere bleg end dem, men hvem ville ikke være det med en blodprocent på 2,0 ved fødslen... Han sover en del, men sådan skal man vokse, plus kroppen stadig er ved at bygge blod op. De vil ikke lave nogen målinger på ham før han er 3 måneder, ikke så meget som et lille bitte stik for at måle evt blodsukker, så jeg kan jo godt høre på lægerne at de stadig lader ham komme sig, og ikke vil "fjerne" noget fra ham
Nå, lige lidt billeder af den lille fyr, som har tyvstjålet både mit, manden og specielt storesøsters hjerte 
Det første billed af ham og jeg, er han ca 16 timer gammel, det er første gang jeg får ham over, og han har fået en pose blod, men er stadig ret bleg, og så er billedet fra ca kl 6 om morgenen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld