Jeg er så træt! (30+3)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. august 2014

*Mor Til Albert*

Puha altså!
Jeg er så træt det meste af tiden, og der er underskud af overskud.
Jeg sover rigtig dårligt om natten, da jeg har ondt i min lænd og ene balle. Jeg vågner hver gang at jeg skal vende mig i sengen. Samtidig sover jeg meget let og jeg har ikke haft en sammenhængende nattesøvn i en uge. Min kæreste snorker, skærer tænder og vender sig voldsomt (synes jeg) i sengen om natten. 
Jeg overvejer stærkt at købe nogle ørepropper.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2014

Sandratoft

*Heidi* skriver:

Puha altså!
Jeg sover rigtig dårligt om natten, da jeg har ondt i min lænd og ene balle. Jeg vågner hver gang at jeg skal vende mig i sengen. Samtidig sover jeg meget let og jeg har ikke haft en sammenhængende nattesøvn i en uge. Min kæreste snorker, skærer tænder og vender sig voldsomt (synes jeg) i sengen om natten. 

Ørepropper var også min ven under graviditeten, især til slut da jeg alligevel vågnede hver gang jeg skulle vende mig, og gad så ikke også vågne hvis kæresten snorkede

Anmeld

29. august 2014

Frk_Louise

*Heidi* skriver:

Puha altså!

Jeg er 30+0 imorgen og jeg har det præcis ligesom dig..

Ondt i lænden (og lysken), vågner om natten, når jeg vender mig.. Plus de 200 gange, jeg lige skal ud og tisse.. 

Min kæreste snorker også. Han skærer ikke tænder, men han spjætter. Nogle gange så voldsomt, at han banker hånden så hårdt ind i sengegærdet eller ned i hans natbord, at vi begge vågner af det.. 

Men vi kan vel lige så godt begynde at øve os i en usammenhængende nattesøvn allerede! 

Anmeld

29. august 2014

Christine

*Heidi* skriver:

Puha altså!

Også mig! ramte uge 29 og muren samtidig. Nu er jeg 31+0 i morgen og trætheden lader til at blive. Her et det dog to syge børn der vækker mig om natten - og vågner jeg, så skal jeg helt sikkert tisse. Også helst drikke vand. Det går nok ikke an at købe ørepropper for at udelukke lyden af børn der kalder om natten? 

Hvis jeg havde pengene så købte jeg altså en pølsepude(ved ikke hvad de hedder) til at ligge ordentligt..

Har i andre også svært ved at falde i søvn før babyen har bevæget sig lidt? Når jeg først er vågen kan jeg ikke sove uden lige at være sikker på hun er ok. Meget irriterende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.