At falde tidligt i søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
3 svar
2 synes godt om
29. august 2014

Sitrani

Jeg har en datter på lige lidt over 3 år, som lige nu er faldet i søvn på sofaen (går ud fra hun ikke har fået sovet til middag) 

Hun har tidligere sovet fra kl 17 til kl 6 næste morgen uden opvågninger, men aldrig så tidligt her..

Mit spørgsmål er så: Ville I lade jeres 3årige "sove igennem" eller ville I vække hende og putte hende lidt senere? Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal, da det jo ikke er smart at hun tager et par timer nu her, vågner senere og først sover sent i aften pga. det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2014

Klumpe-dumpe

Jeg ville lade hende sove 15-20 min og så vække hende.

Anmeld

29. august 2014

Clisolka

Sitrani skriver:

Jeg har en datter på lige lidt over 3 år, som lige nu er faldet i søvn på sofaen (går ud fra hun ikke har fået sovet til middag) 

Hun har tidligere sovet fra kl 17 til kl 6 næste morgen uden opvågninger, men aldrig så tidligt her..

Mit spørgsmål er så: Ville I lade jeres 3årige "sove igennem" eller ville I vække hende og putte hende lidt senere? Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal, da det jo ikke er smart at hun tager et par timer nu her, vågner senere og først sover sent i aften pga. det...

Jeg ville prøve at vække hende - også med tanke på aftensmad 

Min datter er snart 4 år har lavet det nummer maaaaaaange gange.. Mange af gangene kan jeg ikke vække hende og så får hun altså lov til at sove  Den anden dag kom jeg hjem fra arbejde kl. 17 - der havde hun bedt sin far om at komme i seng kl. 16.30  Det var okay, for hun havde været i gang hele dagen med børnehaven, de havde haft idrætsdag. Hun sov til 5.30 næste morgen.. Det var helt fint, for der skulle jeg jo op alligevel, så jeg nåede lige at putte med hende i vores seng 5-10 min inden vi stod op 

Anmeld

30. august 2014

modesty

Sitrani skriver:

Som Ariel siger, lad hende tage en powernap på cirka 20 minutter og væk hende så. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.