Endomondo kcal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.094 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. august 2014

Chewy

Hej piger

Er der nogen af jer der bruger endomondo, når I dyrker motion?

Jeg bruger den når jeg løber, og taster så mine forbrændte kcal ind i lifesum, men er kommet lidt i tvivl om den er lidt for optimistisk med den mængde kalorier den siger, man har forbrændt. F.eks. siger runkeeper det halve af endomondo, men kan godt se runkeeper er for lav - men er endomondo for høj? Lidt træls når man gerne vil tabe sig...

Nogen der har erfaringer?

God weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2014

Chewy

Slet ingen?

Anmeld

29. august 2014

PernilleogLouis

Chewy skriver:

Hej piger

Er der nogen af jer der bruger endomondo, når I dyrker motion?

Jeg bruger den når jeg løber, og taster så mine forbrændte kcal ind i lifesum, men er kommet lidt i tvivl om den er lidt for optimistisk med den mængde kalorier den siger, man har forbrændt. F.eks. siger runkeeper det halve af endomondo, men kan godt se runkeeper er for lav - men er endomondo for høj? Lidt træls når man gerne vil tabe sig...

Nogen der har erfaringer?

God weekend

Hvad siger den??

Anmeld

29. august 2014

Chewy

PernilleogLouis skriver:

Hvad siger den??

F.eks. 

5,6 km powerwalking på 52 min 476 kcal

6,4 km powerwalking på 1 time 549 kcal

5,5 km løb på 40 min 366 kcal

igår prøvede jeg run keeper og den sagde 178 kcal for 7 km powerwalking på lidt over en time så det er jo en kæmpe forskel hvis man sammenligner med f.eks. Eksempel nr 2. 

Anmeld

30. august 2014

PernilleogLouis

Chewy skriver:

F.eks. 

5,6 km powerwalking på 52 min 476 kcal

6,4 km powerwalking på 1 time 549 kcal

5,5 km løb på 40 min 366 kcal

igår prøvede jeg run keeper og den sagde 178 kcal for 7 km powerwalking på lidt over en time så det er jo en kæmpe forskel hvis man sammenligner med f.eks. Eksempel nr 2. 

Det lyder også helt galt - tror jeg forbrænder ca 250 på løb og det er på 28 min

Anmeld

11. oktober 2014

henh01

Det kommer an på hvor god din grund form er. Jeg forbrænder ca 40-45 kcal Per løbende km. -min fysiske form er super god dog - normalt siger man at mn forbrænder sin vægt Per km så vejer )man 60kg så forbrænder man 60 kcal Per km. 

Endomondo siger jeg forbrænder meget mere end jeg reelt gør (når jeg har puls bælte og ur på. Løb powerrade halvmarathon og forbrændte 1106 kcal på 22 km. ��

Anmeld

11. oktober 2014

henh01

Det smartestes er jo også at lade de kcal for "tjener" ved motion være det plus du har når du går i seng. Hvis du f.els sætter lifesum til at ville tabe 500 g om igen og spiser efter det så vil din motion jo bare være bonus ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.