update på "ble fri..?"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
12 svar
23 synes godt om
29. august 2014

Kay

ja jeg syntes lige jeg skyldte jer en opdatering... 

vi valgte på turen hjem fra fanø at hun havde ble på... men hun kom selvfølgelig ud og tisse hver gang vi stoppede... og selvom hun havde sovet i bilen på vejen hjem var bleen tør 

hun startede i vuggestuen mandag efter ferien... og har (7-9-13) ikke hat et eneste uheld i vuggestuen endnu... 

vi valgte den første uge at hun sov med ble på... men da den var tør hver morgen og efter lur, gik vi ud og købte "vådlagener" så siden da har hun også sovet uden ble på... og det går så godt...

vi har siden vi kom hjem fra ferie d. 8 august haft 3 uheld, hvor hun har tisset et par dråber (våd plet på str. med en to kr.) og så ellers skyndt sig på toilettet.... 

ingen problemer har der været overhoved 

så ja... min lille pige... valgte at blive blefri før hun blev 2 år... jeg er målløs... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2014

LinLin

Sejt

Anmeld

29. august 2014

Lukas&Liam<3

Det er godt nok sejt

Anmeld

29. august 2014

Kay

LinLin skriver:

Sejt

ja og hun er så stolt... "elna ikke ble... elna bar numse"

så nu har vi "fjernet" hendes ting fra puslebordet og hun har fået en hylde i "mit skab" på badeværelset og en trappe stige så vi står sammen foran spejlet og gør os klar om morgnen... det er super hyggeligt 

Anmeld

29. august 2014

Kay

Lukas&Liam<3 skriver:

Det er godt nok sejt

ja hun siger selv at hun er "suuuper sej" 

Anmeld

29. august 2014

Lukas&Liam<3

Kay skriver:

ja hun siger selv at hun er "suuuper sej" 

Kunne være vi også skulle få købt en potte så Lukas kan træne lidt hvis han har lyst han er snart 20 måneder
Måtte lige tælle, efter lillebror er kommet glemmer jeg helt han også bliver ældre

Anmeld

29. august 2014

Kay

Lukas&Liam<3 skriver:

Kunne være vi også skulle få købt en potte så Lukas kan træne lidt hvis han har lyst han er snart 20 måneder
Måtte lige tælle, efter lillebror er kommet glemmer jeg helt han også bliver ældre

ja eller et toilet sæde... elna startede med potte (igen spurgte hun selv efter det) da hun var 1,5 år men pludselig ville hun ikke længere bruge den... og så ville hun pludselig kun tisse på toilettet... 

men hun er også en meget bestemt lille dame 

Anmeld

29. august 2014

Tulle28

Hvor er hun sej Så er det bare med at nyde det, før I starter forfra med baby

Anmeld

29. august 2014

Røverdatter

Kay skriver:

vi valgte på turen hjem fra fanø at hun havde ble på... men hun kom selvfølgelig ud og tisse hver gang vi stoppede... og selvom hun havde sovet i bilen på vejen hjem var bleen tør 

hun startede i vuggestuen mandag efter ferien... og har (7-9-13) ikke hat et eneste uheld i vuggestuen endnu... 

vi valgte den første uge at hun sov med ble på... men da den var tør hver morgen og efter lur, gik vi ud og købte "vådlagener" så siden da har hun også sovet uden ble på... og det går så godt...

vi har siden vi kom hjem fra ferie d. 8 august haft 3 uheld, hvor hun har tisset et par dråber (våd plet på str. med en to kr.) og så ellers skyndt sig på toilettet.... 

så ja... min lille pige... valgte at blive blefri før hun blev 2 år... jeg er målløs... 

Ser først dit indlæg nu Rigtig cool med din datter Det er bare sejt....

Anmeld

29. august 2014

Lullaby*

Kay skriver:

Hvor er hun sej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.