til jer der fødte babyer over 4 kg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2014

elskeratværemor

vitapigen skriver:

4870 g ved fødslen 41+0

7,8 kg da han blev 2 måneder

Hvad sagde din sp til vægten på daværende tidspunkt?? Min sp blev nærmest chokeret over han vejer 7.9- men dejligt at vide at min baby ikk er den eneste med i den vægtklasse:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2014

elskeratværemor

Tak for svarene :-) havde sp i mandags, hvor han blev vejet til 7900 og 63 lang, hun var meget chokeret over hvor tyk/overvægtig som man kalder det han var blevet, så ville se hvad jeres vejede omkring den samme alder, for at gå en fornemmelse af andres sammenlignet med min baby :-)

Anmeld

30. august 2014

vitapigen

sus1987 skriver:

Hvad sagde din sp til vægten på daværende tidspunkt?? Min sp blev nærmest chokeret over han vejer 7.9- men dejligt at vide at min baby ikk er den eneste med i den vægtklasse:-)

Hun synes bare det var en dejlig basse og at det var flot at jeg stadig havde mælk nok til ham han springer selvfølgelig kurvene men vægt og længde passer sammen så min sp var ikke bekymret så længe din baby trives skal du heller ikke være bekymret du skal tænke på at vores børn har haft en høj startvægt i forhold til andre børn på 3 kg, så det er jo klart at de så bliver store

Anmeld

1. september 2014

BabyDrømme23

sus1987 skriver:

Hvad vejede jeres babyer ved 2 måneders alderen? 

Min søn vejede 4400g til fødslen den 16.01.14 og ca 2 måneder senere altså den 20.03.14 vejede han 6260g. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.