Pu ha... den træthed.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. august 2014

lottemusen

Ja, jeg er bare så træt!!! Jeg er 6+3, så det er jo egentlig meget normalt  Men jeg har desværre ikke mulighed for at sove, da jeg er i gang med at skrive eksamensopgave sammen med en makker. Jeg bliver jo nød til at være på.

Hvad har i andre gjort, for at finde energien frem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2014

Masig

lottemusen skriver:

Ja, jeg er bare så træt!!! Jeg er 6+3, så det er jo egentlig meget normalt  Men jeg har desværre ikke mulighed for at sove, da jeg er i gang med at skrive eksamensopgave sammen med en makker. Jeg bliver jo nød til at være på.

Hvad har i andre gjort, for at finde energien frem?

Kaffe 

Anmeld

29. august 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Er aftenvagt og det var især om aftenen det var slemt. Ja gabte bare en hel del og sov længe. Men Slet ikke nok

Anmeld

29. august 2014

Louise-Nicki-buddi

Uh kender følelsen  

Jeg magte og stå ud af min seng for at ligge mig ind på sofaen 

Tror desværre bare man nogen skal igennem det 

Anmeld

29. august 2014

Mutti2

Efter en snak med min læge, begyndte jeg at tage jern-tabl. Tidligere end 10. Uge. Det hjalp, indtil jeg begyndte at kaste op hver gang jeg skulle sluge dem

Anmeld

29. august 2014

lottemusen

Masig skriver:

Kaffe 

Det har jeg også tænkt på... Jeg kan desværre bare ikke li´ det  

Anmeld

29. august 2014

Masig

Det har jeg også tænkt på... Jeg kan desværre bare ikke li´ det  

Det er også lidt koffein i te og cola... alt med måde selvfølgelig men lidt må man jo godt få.. Jeg begyndte også på jern lidt tidligere, i uge 9... Det hjalp også lidt...

Anmeld

1. september 2014

Bettezen

Jeg er kun 5+2 og er også begyndt at være træt som et helt alderdomshjem. Det er virkelig stygt. Men har en dreng på 3 år der ikke gider at mor sover længe og hviler. Så her går jeg faktisk i seng når han bliver puttet.  

Tror ikke der er så meget at gøre ved trætheden.  

Den periode skal bare overstås.  Den kommer igen når man har født.. ,) 

Anmeld

1. september 2014

PST

åh, ja den træthed ! Man ved først hvad træthed er, når man har været igennem første trimester af en graviditet !!

Jeg led af ekstrem træthed, og det gjorde alt meget umuligt - synes jeg kunne sove 10-12 timer om natten, være vågen et par timer og bagefter snildt sove en del timer efterfølgende, og sådan forsatte det til efter de første 3 måneder !

Jeg kunne intet andet gøre, end at huske at sove alle de gange jeg havde mulighed for det !

Hold ud, det skal nok gå iorden for en tid !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.