Hej alle sammen!:-)
• jeg håber virkelig at der er nogle som kan hjælpe mig lidt.
sagen er den, at jeg for ca. 2-3 uger siden, fik helt vildt mens. Smerter. ( det skal lige siges at jeg ikke har haft mens. I godt 1 år) når men, jeg var ved lægen og fik taget en hcg blodprøve, for at tjekke graviditet. Den var negativ. - jeg fik også en underlivsundersøgelse, og alt så fint ud. Et par dage efter stoppede det så, og jeg tænkte ikke mere på det. Men, her for er par dage siden startede de mens. Smerter så igen! - lige over skambenet, i min lænd, og hofter. + det "stikker" i siderne af maven. Jeg har en "mild" hovedpine, tendens til kvalme hvis jeg lige glemmer at spise, også bare generelt en følelse af utilpashed. Har også fået en del hård mave, men ikke noget vildt. Føler mig lidt oppustet, især om aftenen. Jeg føler også at jeg er lige ved at blive syg, "influenza" lignende, men det bliver bare ved det. Jeg har øget udflåd også. Årg, jeg er ved at gå ud af mit gode skind, for.. Kan det være tegn på graviditet? - eller, kan det være tegn på at min mens. Måske er på vej? - jeg er virkelig frustreret, så håber der er nogle "kloge" hoveder herinde. Mange tak på forhånd. :-).
Anmeld