MD-scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. august 2009

Mullemus86

Hej alle..
Ville bare dele min dejlige scanning med jer..
De havde på Hillerød fået ny scanningsmaskine og undertegnede skulle da være forsøgsperson, hehe..! Det resulterede i dejlig lang scanning og fire gratis billeder af guldklumpen -endda ét i 3D
Kunne se det er en sund og aktiv dreng, som gemmer sig i maven
Min kæreste var med, og syntes det var fantastisk at se den lille (han var ikke med til NF)..
Dejlig dag..!
Tak fordi I læste med
// Alice 19+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

Mca<3

Næ hvor dejligt altså .. Tillykke med den fine scanning .. Det er så vildt at se dem i 3-4D for første gang ...  Jeg har selv født på Hillerød i øvrigt ..  Bor du i Hillerød ??

Anmeld

18. august 2009

Mullemus86

Tak
Ja, havde jo slet ikke forventet det.. Det var kun fordi, at de skulle afprøve alle funktioner på den nye maskine.. Men, heldigt for os
Nej, bor i Frederikssund (har ingen fødeafd.).. Hillerød ligger så nærmest og kender flere der har født der, med gode oplevelser, så.. derfor jeg har valgt det som mit kommende fødested

Anmeld

18. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
næææ, tillykke søde!
og så får du en lille prins! hvor fantastisk!
endnu et kæmpe tillykke!
krammer fra mig

Anmeld

18. august 2009

Mca<3

Mullemus86 skriver:

Tak
Ja, havde jo slet ikke forventet det.. Det var kun fordi, at de skulle afprøve alle funktioner på den nye maskine.. Men, heldigt for os
Nej, bor i Frederikssund (har ingen fødeafd.).. Hillerød ligger så nærmest og kender flere der har født der, med gode oplevelser, så.. derfor jeg har valgt det som mit kommende fødested

Jeg har også kun gode oplevelser med Hillerød ,,,    Jeg fødte med Sidsel , hende der deltog i tv 3 s program hospitalet   Hun var bare så super hold da op ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.