tanker fra en august aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. august 2009

oo

Det føles som om jeg har fået et helt nyt børneværelse inde i mit hjerte. ikke bare det gamle med nyt tapet, men et helt splinternyt, som står klar til et nyt barn. det betyder ikke, at jeg ikke bærer sorg over det barn vi mistede, men jeg har fået sagt ordentligt godnat og puttet det i sin seng i sit eget værelse. og nogle gange blir jeg trist og åbner døren for at stjæle et glimt af mit sovende barn, men det meste af tiden sidder jeg i det nye børneværelse og indånder farlige malerdampe fra de nymalede vægge, og håber at der snart er en lille frømand der melder sig som indflytter.
vi skulle have været i IUI behandling igen i august, men klinikken kunne ikke tage os pga personalemangel. nu ved vi ikke hvornår vi kan komme i behandling igen, men skal prøve at melde os til september og se. imens er vi gået tilbage til the good ol' fashion way med beskidt sex med hinanden (ad føj!) og selvom vi ikke ligefrem har en god trackhistory i at undfange på normal vis, forbeholder vi os retten til at være naivt optimistiske (nåhja, og så fandt jeg en firkløver her til morgen, og det ved vi vist godt allesammen hvad betyder)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

mariamiss6

Du har altså bare en fantastisk måde at sige tingene på.......

Anmeld

18. august 2009

Bondepigen

Det var da nogle rigtig gode og positive tanker en august aften!

Anmeld

18. august 2009

anna-jonas

Tak for de smukke ord og tanker...................på en blæsende august aften.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.