5 2 kuren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
1 svar
1 synes godt om
28. august 2014

morpåthurø

Hejsa. Min mand og jeg er startet på 5 2 kuren. Har været i gang i 14 dage. Er nysgerrig efter at høre hvor meget I tabte jer i starten? Og om det er fortsat i samme tempo længere henne i kuren?

Hvor meget har I tabt på hvor lang tid?

Og hvis der er nogen som ligger inde med gode

opskrifter til fastedage dvs. Max 250 kacl pr portion så er jeg lykkelig modtager.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2014

Leneur

morpåthurø skriver:

Hejsa. Min mand og jeg er startet på 5 2 kuren. Har været i gang i 14 dage. Er nysgerrig efter at høre hvor meget I tabte jer i starten? Og om det er fortsat i samme tempo længere henne i kuren?

Hvor meget har I tabt på hvor lang tid?

Og hvis der er nogen som ligger inde med gode

opskrifter til fastedage dvs. Max 250 kacl pr portion så er jeg lykkelig modtager.

De første 14 dage tabte jeg ca 3 kg, så gik jeg fra det igen, fordi der skete alt for meget og nu har jeg været igang i 14 dage men har desværre kun tabt 0,5 kg men igen er der sket alt for meget. Min datter fik en alvorlig hjernerystelse og jeg brækkede en tå, så de min. 5 km om dagen jeg plejer at gå er ikke med, så tror at når jeg kan gå ordentligt igen, det vil gøre en forskel. Jeg har da nogle opskrifter men har ikke lige tiden til at lægge dem ind, de næste par dage, så hvis jeg glemmer det, kan du så ikke oppe mig på søndag? Håber du sender nogle opskrifter den anden vej også....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.