Sutteflasker :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
7 svar
1 synes godt om
28. august 2014

birthee

Nå, barn nr. 4 er jo på vej, og var lidt af en overraskelse... Så, vi har jo fået solgt stort set alt udstyr fra den nuværende lillebror, og jeg skal på jagt efter nye sutteflasker.. Hvad kan I anbefale - har haft Avent til de 3 andre, men de er jo lige en lille smule dyre at anskaffe - kan I anbefale noget ud over dem???

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har været glade for Avent! Har faktisk en hel pose til salg, som jeg tager med på loppemarkede på søndag, hvis det ku ha interresse? Vh stine

Anmeld

28. august 2014

birthee

StineW79 skriver:

Vi har været glade for Avent! Har faktisk en hel pose til salg, som jeg tager med på loppemarkede på søndag, hvis det ku ha interresse? Vh stine

Uh, det kunne godt være interessant  Hvilke str. er det, og har du et par billeder???

Anmeld

28. august 2014

StineW79

birthee skriver:

Uh, det kunne godt være interessant  Hvilke str. er det, og har du et par billeder???

Der er 4 store på 330 ml.

1 mellem på 260 ml.

2 små på 125 ml. 

De 5 af dem er parabener fri. Der er top og låg til dem alle og 2 helt nye suthovder, stadig i pakken str 0 år også parabener fri. 

De er stort set ik brugt, da jeg har ammet, så de er kun brugt når far har været alene hjemme.

Ka desvære ik ligge billeder op fra min mobil, men ka når kæresten engang kommer hjem fra fodboldkamp. Vh stine

Anmeld

28. august 2014

Kindfed

Ellers kan man købe dem noget billigere fra Amazon.co.uk

Anmeld

28. august 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
birthee skriver:

Nå, barn nr. 4 er jo på vej, og var lidt af en overraskelse... Så, vi har jo fået solgt stort set alt udstyr fra den nuværende lillebror, og jeg skal på jagt efter nye sutteflasker.. Hvad kan I anbefale - har haft Avent til de 3 andre, men de er jo lige en lille smule dyre at anskaffe - kan I anbefale noget ud over dem???

Knus 

Jeg har to fra avent, som næsten ikke er brugt - jeg kan tage dem med næste gang til Mg

/ Taco78 

Anmeld

28. august 2014

missehxx

Min søn vil ikke tage avent, så her bruger vi MAM flasker ��

Anmeld

29. august 2014

StineW79

Så nu jeg endelig ligge et billede ind.  god nok er det ik helt skarbt, men håber du ka se det alligevel. Vh stine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.