smerter , smerter! hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej jeg ville høre  om andre har prøvet det? jeg fik lige puslig ondt i mit bækken , som om der en ser stikker noget om i ja ! , gør mega nas, fik afvide idag at han lå med hovdet nede , men ik fast endnu , det kan vel ikk være det han er ved?? er det ikk for tidlig? håber der nogle der kan hjælpe !

30+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

mormickey

ungmor92 skriver:

hej jeg ville høre  om andre har prøvet det? jeg fik lige puslig ondt i mit bækken , som om der en ser stikker noget om i ja ! , gør mega nas, fik afvide idag at han lå med hovdet nede , men ik fast endnu , det kan vel ikk være det han er ved?? er det ikk for tidlig? håber der nogle der kan hjælpe !

30+3

Hej

Nej, det er ikke fordi du snart skal føde. Min har altid vente med hoved ned af, men ikke sat sig fast når jeg er ca. i uge 28, men har først født til termin alligvel. Også nu er han med hoved ned af og jeg var også i der i uge 28.

Ang. smerter kan det skyldes at han trykker på bækket, og bækket vil også blive mere ømt nu hvor du er så langt henne. Men hvis det forsætter vil jeg da kontakte læge el. jdm og hører hvad de mener smerter er. Evt. en begynde bækkenløsning måske. Men passe nu på jer begge to og slappe af hvis du gøre nogle tind der gøre ondt.

Knus

Anmeld

18. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

mormickey skriver:

Hej

Nej, det er ikke fordi du snart skal føde. Min har altid vente med hoved ned af, men ikke sat sig fast når jeg er ca. i uge 28, men har først født til termin alligvel. Også nu er han med hoved ned af og jeg var også i der i uge 28.

Ang. smerter kan det skyldes at han trykker på bækket, og bækket vil også blive mere ømt nu hvor du er så langt henne. Men hvis det forsætter vil jeg da kontakte læge el. jdm og hører hvad de mener smerter er. Evt. en begynde bækkenløsning måske. Men passe nu på jer begge to og slappe af hvis du gøre nogle tind der gøre ondt.

Knus

hmm nu jeg ikk i uge 28?? men 31 og snakkede ikk om jeg tror jeg er ved og føde så ved ikk lige hvad du mener men ok

Anmeld

18. august 2009

kiroo

hvis det forsætter så kontakt JMD. der er mange forskellige smerter i bækkenet, mit er skævt, så jeg har nogen smerter der stikker en del. men det blev skævt under sidste fødsel. jeg har hørt at bækkenløsning, gør ondt ved skambenet, som om man har fået et spark..?

kitt 31+4

Anmeld

18. august 2009

Ni-ko-li-ne

det kan godt være han er ved at glide længere ned i bækkenet men jeg tror ikke det er det som giver dig smerterne... det er nærmere en form for begyndende bækkenløsning... hvis det fortsætter så prøv at kontakte lægen og få evt. en henvisning til en fysioterapeut

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.