Gravid med steriliseret mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.339 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. august 2014

Anonym trådstarter

Nogle der har prøvet at blive gravide selv om deres mand har fået en vasektomi? Min mand var dømt 'vellykket og på den sikre side' ved tre mdrs tjekket for 16 mdr siden. Han har altid haft super sæd og jeg bliver nemt gravid, Det var jo derfor han fik den vasektomi. Årh!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2014

o1Mutte

Anonym skriver:

Nogle der har prøvet at blive gravide selv om deres mand har fået en vasektomi? Min mand var dømt 'vellykket og på den sikre side' ved tre mdrs tjekket for 16 mdr siden. Han har altid haft super sæd og jeg bliver nemt gravid, Det var jo derfor han fik den vasektomi. Årh!

Har ikke selv prøvet det, men min pap bror er lavet sådan.. Så det er altså ikke altid det virker.. 

Anmeld

28. august 2014

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Har ikke selv prøvet det, men min pap bror er lavet sådan.. Så det er altså ikke altid det virker.. 

Tak for svar. Herhjemme troede vi så at vi var hundrede procent på den sikre side, det sagde lægen jo.

Anmeld

28. august 2014

o1Mutte

Anonym skriver:

Tak for svar. Herhjemme troede vi så at vi var hundrede procent på den sikre side, det sagde lægen jo.

Har du testet positivt?

Men ja min pap far ønskede heller ikke flere børn, men sådan gik det ikke.. Mener dog de lavede indgrebet igen. Og han har så heller ikke fået flere.. Bare for dårligt at de har lovet det 100% og så det ikke virker alligevel :/ 

Anmeld

31. august 2014

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Har du testet positivt?

Men ja min pap far ønskede heller ikke flere børn, men sådan gik det ikke.. Mener dog de lavede indgrebet igen. Og han har så heller ikke fået flere.. Bare for dårligt at de har lovet det 100% og så det ikke virker alligevel :/ 

Har ikke testet endnu, tør ikke for jeg ved jeg er gravid. Kan mærke det. Og når først testen er taget, er der ingen vej tilbage. Øv øv øv! :-S

Anmeld

31. august 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Har ikke testet endnu, tør ikke for jeg ved jeg er gravid. Kan mærke det. Og når først testen er taget, er der ingen vej tilbage. Øv øv øv! :-S

Intet indgreb er 100% sikkert, og det er hørt og set før at det vokser sammen igen..

Og selvom der ingen vej er tilbage, så bliver du jo hverken mere eller mindre gravid ved ikke at teste. Og det kan jo være at din krop spiller dig et puds...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.