Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mig og Storm flytter snart i rækkehus, og derfor ska han ha nyt smart værelse med orden Han blir fire til april. Hvilket tema skal jeg vælge? Værelset ska se smart ud men os senalere at vi kan lege så tosset vi vil der, men kan pakke "rodet" væk i feks kasser igen .. Billeder / pynt til værelset?Kom gerne med ideer, billeder og råd af hvordan et rigtig drenge værelse ku se ud.. Lidt om ham: Glad for farven på. Ynglings film Cars og madagasda pt. Vild og kærlig dreng
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Glad for farven PÅ? Menes der blå?
Er det fra bunden eller har du selv møbler og div. fra gammelt sted?
Få evt fat i en overheadprojektor og mal en stor CARS på væggen over hans seng eller hele CARS familien - mal hans seng blå og sæt gamle ølkasser i forskellige farver op forskellige steder på væggene som ting kan stå i som han også kan nå og måske nogen udenfor rækkevidde - sæt dem evt. op som en trappe (afhængig af værelsets størrelse) så kan han kravle og klatre på dem. Bor et reb op i loftet som han kan svinge i, en sækkestol eller to, et børnebord plus to stole til når venner kommer forbi, bøger og puder til pudehjørne måske en skummadras eller en stige han kan klatre op af fastspændt til væggen og hoppe ned fra - trapez eller gymnastikringe til en svingtur i eller sæt en almindelig gynge op! Den bliver et HIT!
SummaSummarum skriver: Glad for farven PÅ? Menes der blå? Er det fra bunden eller har du selv møbler og div. fra gammelt sted? Få evt fat i en overheadprojektor og mal en stor CARS på væggen over hans seng eller hele CARS familien - mal hans seng blå og sæt gamle ølkasser i forskellige farver op forskellige steder på væggene som ting kan stå i som han også kan nå og måske nogen udenfor rækkevidde - sæt dem evt. op som en trappe (afhængig af værelsets størrelse) så kan han kravle og klatre på dem. Bor et reb op i loftet som han kan svinge i, en sækkestol eller to, et børnebord plus to stole til når venner kommer forbi, bøger og puder til pudehjørne måske en skummadras eller en stige han kan klatre op af fastspændt til væggen og hoppe ned fra - trapez eller gymnastikringe til en svingtur i eller sæt en almindelig gynge op! Den bliver et HIT!
Storms-Mor skriver: Ups blå Hvis jeg sender plantegning over hans værelse, vil du så prøve at indrette det i paint hvis du sku få tid og lyst? Lyder til at du har rigtig gode ideer
Ups blå Hvis jeg sender plantegning over hans værelse, vil du så prøve at indrette det i paint hvis du sku få tid og lyst? Lyder til at du har rigtig gode ideer
Har jeg aldrig forsøgt mig med før Så aner virkelig ikke hvordan sådan et resultat ville blive. Men man skal jo næsten prøve alting mindst een gang så hvorfor ikke, prøv at sende mig det - e-mail er vel bedst?
Jeg ved dog at jeg er klart bedst til at se det irl og få ideer ved at stå i rummet, gjorde jeg herhjemme - så vupti havde min handyman udført det Det er altså win-win Ah jeg gik nu også til hånde, men han var skrappest til skruer osv.
Og ideerne er fra mit legebarnshjerte Og hvad jeg selv syntes var ultrasejt da jeg var lille og ved at min søn på 4.5 også ville syntes det kunne være fedt, en lille aktiv fætter
SummaSummarum skriver: Har jeg aldrig forsøgt mig med før Så aner virkelig ikke hvordan sådan et resultat ville blive. Men man skal jo næsten prøve alting mindst een gang så hvorfor ikke, prøv at sende mig det - e-mail er vel bedst? Jeg ved dog at jeg er klart bedst til at se det irl og få ideer ved at stå i rummet, gjorde jeg herhjemme - så vupti havde min handyman udført det Det er altså win-win Ah jeg gik nu også til hånde, men han var skrappest til skruer osv. Og ideerne er fra mit legebarnshjerte Og hvad jeg selv syntes var ultrasejt da jeg var lille og ved at min søn på 4.5 også ville syntes det kunne være fedt, en lille aktiv fætter
Storms-Mor skriver: Øv plantegningen r taget af Ellers 1000 tak fordi su havde mod på det
Øv plantegningen r taget af Ellers 1000 tak fordi su havde mod på det
Det er der jo ikke noget at gøre og det var så lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128