Trille rundt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. august 2014

Happy_

Jeg er bekymret - min søn kan ikke trille hverken den ene eller anden vej.. Han ligger fint på hans mave og rækker efter ting osv. Men kan ikke trille. Har prøvet ALT for at motivere ham men han vil ikke. Hvad skal jeg gør? Alle siger det kommer lige pludseligt men nej.. Han kan bare ikke  han er 5 mdr. om 5 dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2014

TNBC

Happy_ skriver:

Jeg er bekymret - min søn kan ikke trille hverken den ene eller anden vej.. Han ligger fint på hans mave og rækker efter ting osv. Men kan ikke trille. Har prøvet ALT for at motivere ham men han vil ikke. Hvad skal jeg gør? Alle siger det kommer lige pludseligt men nej.. Han kan bare ikke  han er 5 mdr. om 5 dage

Det kommer, ikke alle er lige hurtige. Lizzie på 6måneder har kun gjort det omkring en måned vil jeg sige.. måske lidt under. Og nu gør hun det hele tiden. Men kun fra ryg til mave, ikke den anden vej. 

Anmeld

27. august 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Tja, min pige ville slet ikke ligge på maven, som i slet ikke

Hun har heller aldrig trillet hverken den ene eller anden vej, og jeg har tudet og været så bekymret fordi hun ikke ville/kunne, og jeg tænkte hun kommer jo bare til at ligge der.

I dag kravler hun rundt, rejser sig ved ting og løber derudaf med os i fingerne, alt dette inden for den sidste månede. 

Og igår fandt vi ud af, at hun lige kunne tage fat i tremmerne på hendes seng og så komme rundt og op og stå.. 

Så jeg er stolt og glad for havde ikke troet hun ville kunne det, når hun nu ikke ville ligge på maven eller trille/rulle rundt...

Jeg kender din bekymring, har selv været der, og min datter er først nu begyndt at acceptere at ligge lidt på maven, men hun triller altså ikke endnu.. Hun er 10 en halv månede gammel :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.