Menstruation efter kirurgisk abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
6 svar
1 synes godt om
27. august 2014

Frøken C.

Er der andre herinde, som har oplevet at deres mens ikke er kommet efter en kirurgisk abort ? Der er nu gået over 6 uger og intet tyder på at mens er på vej :\ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2014

sulo

Frøken C. skriver:

Er der andre herinde, som har oplevet at deres mens ikke er kommet efter en kirurgisk abort ? Der er nu gået over 6 uger og intet tyder på at mens er på vej :\ 

Fik min efter 3 uger, fik af vide at det var i den hurtige ende, der kunne nemt gå 8-10 uger.

Håber for dig at den snart er der

Anmeld

27. august 2014

Frøken C.

sulo skriver:

Fik min efter 3 uger, fik af vide at det var i den hurtige ende, der kunne nemt gå 8-10 uger.

Håber for dig at den snart er der

Nå for dælen, det var jeg ikke blevet oplyst om :\ 

men mange tak for svar  

Anmeld

20. november 2014

Yoggibear

Nu er det nok ikke det samme men efter  mine GUL har de sagt alle gange ar der godt kan  gå op til to mdr. Det laver vidst lidt rod i systemet  når de lavet et indgreb. 

Anmeld

13. december 2014

Frk. Borup

Min kom ca. 6 uger efter...

Anmeld

13. december 2014

pussekat

Frøken C. skriver:

hejsa

du kan jo også være du er bliv gravid igen da nok ikke får mens men her ægløs også bliv gravid 

Anmeld

13. december 2014

Købmagerkonen

Frøken C. skriver:

Jeg fik en kirurgisk abort d. 23/11 og har heller ikke fået min menstruation, men fik at vide der ville gå 4-6 uger...

Hvis du ikke har fået din menstruation om en uges tid, ville jeg nok lige ringe til lægen for at høre om der var grund til at være urolig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.