Hjertelyd :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
3 svar
6 synes godt om
27. august 2014

Anonym trådstarter

Jeg skriver som Ano da familien endnu ikke kender til mine lykkelige omstændigheder

Jeg er gravid i dag 10+1 og lider MEGET af kvalme. Der er lige nu ingen tvivl om at baby trives
For nogle uger siden bestilte jeg en Doppler til at høre hjertelyd herhjemme til 300 på eBay og jeg har lige haft den på maven. Og sørme om ikke jeg fandt et lille hjerteslag Det var ikke højt nok til at det kunne måles... Men det var uden tvivl min lille baby's hjerte der galoperede derudaf Lige nu er det de bedste 300 kr jeg nogensinde har brugt. Ihhh hvor er jeg bare glad :-D

Nu vil jeg bage mig en Chokolade kage, hente lillepigen tidligt i skolen, og så vil jeg nyde at jeg har weekend helt til på mandag

Kan i have en skøn dag derude :-D

Knus P.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Jeg skriver som Ano da familien endnu ikke kender til mine lykkelige omstændigheder

Jeg er gravid i dag 10+1 og lider MEGET af kvalme. Der er lige nu ingen tvivl om at baby trives
For nogle uger siden bestilte jeg en Doppler til at høre hjertelyd herhjemme til 300 på eBay og jeg har lige haft den på maven. Og sørme om ikke jeg fandt et lille hjerteslag Det var ikke højt nok til at det kunne måles... Men det var uden tvivl min lille baby's hjerte der galoperede derudaf Lige nu er det de bedste 300 kr jeg nogensinde har brugt. Ihhh hvor er jeg bare glad :-D

Nu vil jeg bage mig en Chokolade kage, hente lillepigen tidligt i skolen, og så vil jeg nyde at jeg har weekend helt til på mandag

Knus P.

Dejligt

Nyd dagen og den lange weekend

Anmeld

27. august 2014

TR

Anonym skriver:

Knus P.

Hvor skønt
- Jeg har også en, bare en anden slags, hvor man sidder med høretelefoner, hvordan fungere din?

Bruger du olie eller ligen? - Det gør jeg ellers kan jeg ikke finde hjertelyden.

Nyd dagen, den lyder hyggeligt!

Anmeld

27. august 2014

Anonym trådstarter

Jeg kan faktisk nøjes med at bruge vand til den her
Men har overvejet at købe noget gel og prøve med det Hvor køber du gel henne?

Den her er der højtaler på, men det er også muligt at sætte høretelefoner på, og den kan slåes til Computeren hvis man ønsker at optage et klip

Men jeg har ikke helt fundet ud af den endnu. For der er 3 kanaler og ved ikke helt hvilken funktion de hver især har

Men elsker den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.