Ondt i maven.. Hjælp :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. august 2014

mortilsilke

Hej tøser.
Jeg har brug for jeres hjælp.. De sidste 3 dages tid, har jeg haft underlige følelser i maven, og ondt i maven :-( lidt som mens smerter.. Jeg er 30+6, hvad kan der være galt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2014

anonym10101

VenterVanessa skriver:

Hej tøser.
Jeg har brug for jeres hjælp.. De sidste 3 dages tid, har jeg haft underlige følelser i maven, og ondt i maven :-( lidt som mens smerter.. Jeg er 30+6, hvad kan der være galt?

Nej, det tror jeg ikke 

Sådan kunne jeg også godt have det nogle dage ad gangen, uden det var noget. 

Anmeld

27. august 2014

A&F

Plukveer måske?

Anmeld

27. august 2014

Sujan

Plukkeveer, luft, ligamentsmerter.

Anmeld

27. august 2014

mortilsilke

Det er ikke ligamentssmerter, dem har jeg haft i nogle måneder.. Men troede ikke at plukveer må gøre ondt?

Anmeld

27. august 2014

Christine

VenterVanessa skriver:

Det er ikke ligamentssmerter, dem har jeg haft i nogle måneder.. Men troede ikke at plukveer må gøre ondt?

Det må de helst heller ikke. Men de kan godt være med en smule bid uden det nødvendigvis er farligt. Har du haft for travlt eller lignende? Hvornår blev du sidst tjekket for blærebetændelse? HVOR ondt gør det mon?

Vil ikke skræmme dig, men hvis smerterne bliver værre så synes jeg helt sikkert du skal kontakte fødeafdelingen. Da jeg havde moderkageløsning med min ældste søn, havde jeg også tiltagende ondt i nogle dage.. og så begyndte jeg så at styrtbløde 

Du kan også have ligget underligt i nat? Eller evt. er det mavemusklerne? Mine kan ikke lide når jeg går, så bliver de strukket for meget.. er selv 30+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.