Er det stadig bedst at tage en g-test om morgen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
4 svar
1 synes godt om
27. august 2014

Anonym trådstarter

Hej alle, jeg har lige fået mine teste ind af døren fra billige-teste.dk (kan anbefales) nå, men jeg har en noget svingende  cyklus længdes varighed, den kan finde på at komme på dag 28 (som sker tit) men den kan også komme på dag 31...jeg er på dag 30 nu..og har ikke fået mens endnu. Mit spørgsmål er så, er det stadig bedst at jeg tager en g-test om morgen? Eller kan jeg godt tage en om dagen? Da man på en måde godt kan sige at jeg er godt lide over tid. (Hvis i forstår) .. PS. Jeg tog en clearblue digital på dag 28 som viste "ikke gravid" tror i stadig der er chance for graviditet ? Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2014

Anonym trådstarter

Slet ingen 

Anmeld

27. august 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hej alle, jeg har lige fået mine teste ind af døren fra billige-teste.dk (kan anbefales) nå, men jeg har en noget svingende  cyklus længdes varighed, den kan finde på at komme på dag 28 (som sker tit) men den kan også komme på dag 31...jeg er på dag 30 nu..og har ikke fået mens endnu. Mit spørgsmål er så, er det stadig bedst at jeg tager en g-test om morgen? Eller kan jeg godt tage en om dagen? Da man på en måde godt kan sige at jeg er godt lide over tid. (Hvis i forstår) .. PS. Jeg tog en clearblue digital på dag 28 som viste "ikke gravid" tror i stadig der er chance for graviditet ? Knus

Nogle tester tydeligst om morgenen, andre om aftenen.
Prøv dig frem.

Anmeld

27. august 2014

S.Maria

Man kan godt teste senere på dagen, men så skal man vist ikke have tisset i 4 timer 

Anmeld

27. august 2014

MorTilDenDejligste

Anonym skriver:

jeg testede omkring middag og det fungeret fint, jeg sørget bare for ikke at have tisset i 3+ timer. men fik mere positiv om aften.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.