Hejsa, ja, det her er jo vores første lille bitte baby, og vi glæder os utrolig meget! Termin er dog først til Februar, men derfor kan man jo godt begynde at kigge på baby ting og udstyr nu, så man kan få sparret sammen og købt
Men så ville jeg høre jer, hvor har i købt jeres baby udstyr henne? Altså barnevogne og alt det? Og hvor kan man købe det til billige penge? Vi står nemlig i en presset økonomisk situation i og med at jeg kun arbejder 20 timer om ugen.. Men ja, håber i kan hjælpe? Og hvad er jeres erfaringer med de forskellige mærker og de forskellige butikker? (:
Hilsen mig :b
Vi har købt vores emmaljunga barnevogn brugt på den blå avis.. 
Ellers har jeg holdt øje med tilbud i babysam, Ønskebørn, Bilka osv.. Har f.eks. købt autostol i Ønskebørn på tilbud til 599,-, en sleebee i Bilka på tilbud til 499,- 
Og hvis du skal spare meget på pengene, så kan du finde store pakker med tøj i de helt små størrelser på dba eller her på secondsale, som næsten ikke er brugt.. 
Jeg har været så heldig at arve meget tøj fra min mor, fra veninder og så har jeg en svigermor, der allerede forkæler hendes barnebarn, selvom hun ikke er født endnu 
Ellers har H&M rigtig meget tøj til billige penge i god kvalitet.. Og indimellem er der også nogen rigtig gode tilbud!
Anmeld