Hvor kan man købe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.560 visninger
10 svar
9 synes godt om
27. august 2014

hejmeddig10

Hejsa, ja, det her er jo vores første lille bitte baby, og vi glæder os utrolig meget! Termin er dog først til Februar, men derfor kan man jo godt begynde at kigge på baby ting og udstyr nu, så man kan få sparret sammen og købt
Men så ville jeg høre jer, hvor har i købt jeres baby udstyr henne? Altså barnevogne og alt det? Og hvor kan man købe det til billige penge? Vi står nemlig i en presset økonomisk situation i og med at jeg kun arbejder 20 timer om ugen.. Men ja, håber i kan hjælpe? Og hvad er jeres erfaringer med de forskellige mærker og de forskellige butikker? (:

Hilsen mig :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2014

WilliamDSTN

hejmeddig10 skriver:

Hejsa, ja, det her er jo vores første lille bitte baby, og vi glæder os utrolig meget! Termin er dog først til Februar, men derfor kan man jo godt begynde at kigge på baby ting og udstyr nu, så man kan få sparret sammen og købt
Men så ville jeg høre jer, hvor har i købt jeres baby udstyr henne? Altså barnevogne og alt det? Og hvor kan man købe det til billige penge? Vi står nemlig i en presset økonomisk situation i og med at jeg kun arbejder 20 timer om ugen.. Men ja, håber i kan hjælpe? Og hvad er jeres erfaringer med de forskellige mærker og de forskellige butikker? (:

Jeg skal os først føde til februar, og jeg har købt det meste i babysam  

Anmeld

27. august 2014

Frk_Louise

Vi har købt vores emmaljunga barnevogn brugt på den blå avis.. 

Ellers har jeg holdt øje med tilbud i babysam, Ønskebørn, Bilka osv.. Har f.eks. købt autostol i Ønskebørn på tilbud til 599,-, en sleebee i Bilka på tilbud til 499,- 

Og hvis du skal spare meget på pengene, så kan du finde store pakker med tøj i de helt små størrelser på dba eller her på secondsale, som næsten ikke er brugt.. 

Jeg har været så heldig at arve meget tøj fra min mor, fra veninder og så har jeg en svigermor, der allerede forkæler hendes barnebarn, selvom hun ikke er født endnu 

Ellers har H&M rigtig meget tøj til billige penge i god kvalitet.. Og indimellem er der også nogen rigtig gode tilbud! 

Anmeld

27. august 2014

Mulle-Mom

Først stort tillykke jeg skal også have min første til feb vi har købt barne vogn på den blå avis der har jeg tænkt mig at købe mange af de store ting tremmeseng og autoskol har vi købt over en gruppe på face der hedder køb brugt Nordsjælland og omegn der er mange muligheder når pengene er små og alt vi har købt ser helt nyt ud håber det var en hjælp

Anmeld

27. august 2014

Kay

Dba og forskellige Facebook køb og salgs sider

Man kan finde mange lækre ting til billige penge... vi sætte lidt en ære i at købe så meget som muligt brugt, da jeg syntes der bliver taget overpriser for baby ting

Anmeld

27. august 2014

lineog4

Må også sige brugt især til de store ting, så kan man virkelig spare mange penge. Men vil man gerne have fra nyt så er nogen af de billige mærker helt okay - havde selv en trille barnevogn som jeg var super glad for.

Tror egentlig det eneste jeg ikke ville købe brugt var badekar og stofbleer. Resten kan sagtens købes brugt og være både lækkert og pænt.

Og så huske selvom det kribler i fingrene, så behøber man ikke alt det der står på de famøse lister før man køber. Mit minimum af ting ville nok være:

en barnevogn med lift, en seng, en dyne, tøj til at komme hjem i, måske et par ekstra bodyer (man får så meget i gave), et godt sted at pusle, en autostol hvis man har bil og en smule stofbleer. Resten kan sagtens vente eller undværes.

Anmeld

27. august 2014

(august)

Alt vores er købt i BabySam. 

Anmeld

27. august 2014

AnnaK89

Genbrug er din bedste ven

Anmeld

27. august 2014

Christine

hejmeddig10 skriver:

Vil nu sige at Babysam nok er det dyreste sted man kan finde. Jeg synes ofte man kan finde gode tilbud på nettet. Det første og eneste jeg har købt i Babysam er en ny barnevogn, men kun fordi det var lige den vi ville have og fordi vi fik rabat 

Ellers kan man også finde brugte og ubrugte ting hos private, på Trendsales, DBA eller her...

Anmeld

27. august 2014

Pigent

Her får du nogle gode råd

I kunne tag ud i butikkerne og se om de har nogle gode startpakker til billig penge.

I kunne købe brugt. Nu hvor det er første barn så ville jeg selv købe en ny barnevogn med lift.
Ting jeg altid vil købe fra nyt:
Autostol (køb altid en Autostol af de gode mærker fx Rømer, Besafe, Maxi Cosi, Cybex.)
Madrasser, lagner, sengerand og sengetøj
Stofbleer
Puslehynde og badekar 
Sutter og sutteflasker

Er lige de ting jeg kan komme i tanke om.

Brio Sense og Trille Xtrem ligger i toppen af tænk test.
Selv kender jeg Scandia og det er en fin barnevogn til prisen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.