Storkereden slagelse :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.193 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. august 2014

''

Godmorgen derude :-) 

er der nogle af jer der har født på storkereden i slagelse? Og i så fald har nogle oplevelser derfra? 

Jeg overvejer nemlig meget kraftigt at føde der... Jeg høre til holbæk, men jeg hader hader hader holbæk sygehus! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2014

Christabelle

Hej.
Jeg skulle have født der. Jeg var tilmeldt og havde været til JM-konsultation og var blevet scannet og gik bare og ventede på fødslen.
Mit vand gik men fik ingen veer så var desværre nødt til at tage på hospitalet og få vedrop

Hvis vi skal have flere børn så skal jeg KLART føde dér. Louise (ejeren) er så sød og kompetent. Hun var med til min fødsel selvom det blev i Næstved. Hvis ikke det var fordi det gik så stærkt at hun næsten ikke nåede at komme, skulle hun have taget imod vores datter (var begyndt at presse da hun kom).

Så selvom jeg ikke har født på selve adressen, så vil jeg klart anbefale dem!

Anmeld

27. august 2014

''

Fedt! Dejligt at høre... Min første fødsel for 4 år siden gik virkelig nemt, så jeg er som sådan ikke bange for at der bliver brug for en læge, men jeg tænker alligevel, at hvis der skulle komme problemer, så er der langt til holbæk, selv om det er i ambulance? 

Jeg var forresten til første læge samtale igår, 10+4, og skrev ind at jeg gerne ville føde i slagelse og have jordemor der, bliver jeg så indkaldt derfra til nakkefold? Ved du det? 

Anmeld

27. august 2014

Christabelle

Hvis der bliver brug for en læge så ringer hun efter ambulancen med det samme som kan være der med en læge på 2 min.
Derudover så tager JM med i ambulancen så hun er der samtidig med redderen.
Ydermere så har alle JM derude et kursus der hedder ALSO (betyder noget med advanced life support in obstetrics) så de er trænet i at holde baby og mor i live hvis det skulle komme dertil. Dvs de kan lidt mere end en alm JM på sygehus og derfor kan de også ringe efter en ambulance i så god tid så der ikke sker noget

Jeg er ret sikker på hun også laver NF-scanninger men det er så på hendes scanningsklinik i vemmelev uden for Slagelse.
Jeg blev først flyttet over til storkereden da jeg havde overstået NF og MD

Anmeld

27. august 2014

''

Okay... Det syns jeg lyderbrigtig godt :-) jeg skal til samtale deroppe den 22. Efter kønsscanning spæder får jeg vel lidt Info også

Anmeld

27. august 2014

Christabelle

Ja synes jeg også du kan læse mere på hjemmesiden storkereden.dk eller facebooksiden der vist nok bare hedder storkereden
Jeg var slet ikke nervøs mht at der ingen læge var til stede. Det var min kæreste dog, så tog lidt lang tid at få ham overtalt til at tage derud og snakke med dem, men så var han med på den da vi var blevet vist rundt og havde hørt hende fortælle om det hele

Ihh hvor spændende
Og tillykke med graviditeten forresten

Anmeld

27. august 2014

''

Mange tak :-) min kæreste var helsigvis ikke svær at overtale ;-) så længe jeg ikke vil de hjemme er han glad ;-) 

Så jeg er lidt spændt på vires møde dernede :-)

Anmeld

27. august 2014

Christabelle

Hvor dejligt. Hehe min kæreste var også meget glad for jeg ikke ville føde herhjemme

Kan jeg godt forstå

Anmeld

6. september 2014

Sujan

Ville helt klart anbefale det...
Kan desværre ikke selv da jeg skal have medicin inden fødslen:-(
Har gået til graviditets svømning hos hende... Nøj det var alle pengene værd

Anmeld

6. september 2014

LJMNA

Louise er simpelthen det skønneste menneske ??
Jeg ville ha født ved hende, men min mand kunne slet ikk finde tryghed i det, da min tideligere fødsels havde været hektisk..

Men hun har scannet mig løbende igennem mine graviditeter, og selvom hun var 90% på at min pige var en dreng så har jeg slet ikk noget skidt at sige om hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.