Sex efter kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. august 2014

Anonym trådstarter

Hej alle baby.dk brugere,

Sagen er den,  at jeg fik akut kejsersnit,  for snart 8 uger siden. Efterfølgende har min kæreste og jeg,  forsøgt  at få vores sex,  til stille og roligt at fungere igen... MEN det er bare ikke særlig behageligt,  da det føles som om jeg har en kæmpe hudafskrabning dernede (indvendig).  Ikke helt ved "indgangen",  men et stykke oppe (måske en 5-7 cm, er ikke sikker). Det svier hver gang han rammer det område,  så jeg må bede ham stoppe efter kort tid. 

En gang er han kommet oppe i mig (med kondom) og det var virkelig ubehageligt da han kom - det var meget ømt og føltes som om,  der absolut ikke var plads til "den" deroppe. Som om der blev gnedet sand i "hudafskrabningen". 

Hvad kan det skyldes? 

Skal til 8 ugers undersøgelse på mandag,  så vender den lige med lægen der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2014

Mami

Jeg fik også akut kejsersnit og sådan havde jeg det også og min læge sagde det var helt normalt, at der kom "blå" mærker i livmoderen og at halsen ville være øm, for jeg havde jo også nået at udvide mig inden 

Nu her 3 mdr senere er der ikke noget

Anmeld

27. august 2014

Anonym trådstarter

Mami skriver:

Jeg fik også akut kejsersnit og sådan havde jeg det også og min læge sagde det var helt normalt, at der kom "blå" mærker i livmoderen og at halsen ville være øm, for jeg havde jo også nået at udvide mig inden 

Nu her 3 mdr senere er der ikke noget

Godt at høre,  at jeg ikke er alene

Blå mærker på livmoderen har jeg ikke hørt om før, troede ikke man kunne få dem der. Men godt at der er en forklaring på symptomerne  - det er bestemt ikke rart,  øv

Jeg nåede også at gå i fødsel - vandet gik og derefter kom de første veer ret hurtigt. Ved ikke hvor meget jeg udvidede mig inden (det blev ikke undersøgt), men fra første ve, til jeg kom på operationsgangen, gik der ca 9 timer.  

Så er der håb forude - hvor lang tid tager det om at hele op?

Mit udvendige ar er også begyndt at klø, så satser på, at det ikke varer så længe. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.