Hyggetråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
7 svar
8 synes godt om
26. august 2014

Mother-love

Hej piger.

Denne graviditet har jeg faktisk haft det super siden uge 13. Er i uge 19 nu.
Jeg falder stadig i søvn på ryggen. Og kan stadig ligge på maven uden problemer, trods det at maven faktisk er begyndt at fylde sådan rimeligt.

Første graviditet havde jeg det bare ikke særlig godt. Og kunne ikke ligge på ryggen da jeg var ret langt henne.

Hvor langt var i henne da i ikke kunne ligge på ryggen mere?

Jeg synes det er så vildt at der er så stor forskel på mine graviditeter
Men er så glad for at det går nemt indtil videre med denne graviditet da jeg har en pige på 3 år i forvejen og jeg er blevet alene mor..

Men piger hvornår kunne i ikke ligge på maven mere og hvornår kunne i ikke falde i søvn på ryggen mere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2014

Mama2012

Hmm... Første gang kan jeg ikke huske hvornår det var, men vist rimelig tidligt...

Denne gang er jeg 31 uger henne og sover stadig på ryggen. Om natten vender jeg mig, så jeg sover halvt på maven, med det ene ben trukket op... Kan godt ligge på maven endnu, men det er ikke super behageligt. 

Og ja, det er vildt, så stor forskel, der er på graviditeter... Kan slet ikke kende hverken fornemmelsen eller følelserne fra sidste gang 

Anmeld

28. august 2014

Babybrain

Jeg holdt op med at ligge på maven i uge 14, fordi det bare ikke var behageligt længere. Er nu 24 uger henne og sover fint på ryggen, hvilket jeg ikke har kunne før graviditeten.

Anmeld

28. august 2014

emsaroto

Jeg har ikke prøvet det med ikke at kunne falde i søvn på ryggen. Det er egentlig nemt nok for mig Og har været nemt nok for mig i mine graviditeter.

Maven er kommet faktisk lige så snart jeg har vidst at jeg har været gravid. Tænker det er mine tanker om at jeg aser barnet der popper ind i mit hovede  

Anmeld

28. august 2014

Sunsmile

Jeg er næsten 25 uger henne, jeg falder som regel i søvn på siden, eller ligger halv på maven med det ene ben lidt trukket op, men vågner altid på ryggen.

Jeg starter som regel med at ligge på ryggen i 5-10 min inden jeg ligger mig på siden for at sove.

Sys det er dejligt at jeg falder meget hurtigere i søvn nu hvor jeg er gravid, jeg har kun haft kvalme i ca 14 dage og 1 uge med opkast, ellers nærmest ingen gener.

Anmeld

28. august 2014

Mother-love

Mama2012 skriver:

Hmm... Første gang kan jeg ikke huske hvornår det var, men vist rimelig tidligt...

Denne gang er jeg 31 uger henne og sover stadig på ryggen. Om natten vender jeg mig, så jeg sover halvt på maven, med det ene ben trukket op... Kan godt ligge på maven endnu, men det er ikke super behageligt. 

Og ja, det er vildt, så stor forskel, der er på graviditeter... Kan slet ikke kende hverken fornemmelsen eller følelserne fra sidste gang 

Nej jeg synes også der er kæmpe forskel. Men denne gang til den gode side

Mht til at ligge på maven. Måske det er fordi det hele har været udvidet så man har mere plads eller sådan noget hehe.

Anmeld

28. august 2014

LinLin

Jeg er i uge 34 og har de sidste ti nok indimellem havde vejrtrækningsproblemet når jeg har ligget på ryggen... Tænker det afhænger af hvordan hun lige ligger! Vågner da tit på ryggen i hvert fald

Mht at sove på maven - så pas! Jeg sover aldrig sådan ...

Anmeld

28. august 2014

missehxx

Jeg sov på ryggen hele graviditeten  Sov ikke på maven, men kun fordi jeg ikke turde, for i princippet kunne jeg sagtens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.