kattefoder råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
9 svar
1 synes godt om
26. august 2014

debbie19

vi har en skøn aktiv killing på 10 mdr.

vi har købt hende på et internat da hun var 3 mdr gammel. hun har fået royal canin kitten foder i alt den tid vi har haft hende da det var det foder de anbefalet.. men nu er vi ved at løbe tør vi købte 14 kg i feb da vi hentet hende.. vi overvejer at skifte over på noget andet i royal canin men er i tvivl om hvilket..

hun er fra oktober  så hun er jo omkring de 10 mdr nu men ser fuldvoksen ud. hun er steriliseret. hun er indekat .. hvilket mærke ville i vælge i royal caniin serien.. synes nemlig ikke vi vil købe en 10 kg kitten foder når hun er voksen snart.. og det er billigst for os at købe den mængde.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2014

Mami

Ville vælge steriliseret kitten  

Anmeld

26. august 2014

MHB

Vores kat får kornfrit kattefoder og det vil jeg til en hver tid anbefale! Vi køber vores på zooplus.de og selv med fragt er det billigere end hvad vi kan finde i DK eller på den danske zooplus  

Vores har også fået royal kanin og det er også fint synes jeg -  lige med undtagelse af deres speciale foder til steriliserede katte! Det har et alt for højt korn indhold! 

Anmeld

26. august 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg tilslutter mig zooplus.de! 

De har et fint udvalg - og det er langt billigere end hvad man køber her i Danmark. Jeg ville selv vælge et produkt uden korn med en højere procent kød (såsom applaws). Det bliver desuden leveret til døren. 

Husk, katte kan være ekstremt kræsne, så køb små mængder først 

Anmeld

26. august 2014

debbie19

jeg bruger altid zooplus.de men vi skal bruge royal canin

Anmeld

26. august 2014

Francisca

debbie19 skriver:

vi har en skøn aktiv killing på 10 mdr.

vi har købt hende på et internat da hun var 3 mdr gammel. hun har fået royal canin kitten foder i alt den tid vi har haft hende da det var det foder de anbefalet.. men nu er vi ved at løbe tør vi købte 14 kg i feb da vi hentet hende.. vi overvejer at skifte over på noget andet i royal canin men er i tvivl om hvilket..

hun er fra oktober  så hun er jo omkring de 10 mdr nu men ser fuldvoksen ud. hun er steriliseret. hun er indekat .. hvilket mærke ville i vælge i royal caniin serien.. synes nemlig ikke vi vil købe en 10 kg kitten foder når hun er voksen snart.. og det er billigst for os at købe den mængde.. 

Er hun en bestemt race?
Jeg havde en perserkat som fik blander perser foder og outdoor da der er mere fedt i outdoor som han havde godt af men en masse godt i perser til hans pels og race.

Anmeld

26. august 2014

debbie19

alm huskat tror jeg

Anmeld

26. august 2014

Francisca

debbie19 skriver:

alm huskat tror jeg

Inde på Royal canin hjemmeside kan du lave en guide der hjælper dig med hvilken du skal vælge

Anmeld

26. august 2014

Francisca

26. august 2014

debbie19

Francisca skriver:

http://www.royalcanin.dk/produkter/products/kattep rodukter/produktguide-kat

den siger killingdfoder men hun er bare blevet rigtig tyk af det på det sidste derfor vil jeg gerne undgå at skal købe 10 kg mere killingfoder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.