Uge 10+0 idag! skidt !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. august 2014

Chevro

Jeg har det SÅ ringe!!

Blev sendt hjem fra job kl. 8.00 i morges, med besked på at jeg så mere død ud end levende

Kørte direkte hjem og sov, er så lige vågnet nu... Hovedpinen er stadig lige så elendig, kvalmen er så småt begyndt at komme, sulten er forfærdelig, og har bare ikke lyst til det skide mad

Hvordan ser jeres rytme ud, for at holde alt det trælse for døren??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2014

Hullabullabulla

Chevro skriver:

Jeg har det SÅ ringe!!

Blev sendt hjem fra job kl. 8.00 i morges, med besked på at jeg så mere død ud end levende

Kørte direkte hjem og sov, er så lige vågnet nu... Hovedpinen er stadig lige så elendig, kvalmen er så småt begyndt at komme, sulten er forfærdelig, og har bare ikke lyst til det skide mad

Jeg havde det præcis som dig da jeg ramte 6+0.. Jeg fik lidt kvalmestillende hos lægen for at kunne klare både at være mor for min søn om morgenen, samt en hel arbejdsdag. Nu er jeg 8+2, og kvalmen har de sidste par dage været til at holde ud så jeg har sluppet for kvalmestillende. Mit bedste råd til dig er: spis nu det du har lyst til, også selvom det er pisse usundt.. Det skal nok vende på et tidspunkt

Anmeld

26. august 2014

linea hansen

Chevro skriver:

Jeg har det SÅ ringe!!

Jeg havde det på samme måde men da jeg var i uge 15 var det ved at vende jeg drak vand og spiste kiks det holdt kvalmen væk

Anmeld

26. august 2014

Mother-love

Chevro skriver:

Jeg har det SÅ ringe!!

Første gang havde jeg det præcis sådan indtil uge 18
Hvor det så blev overtaget af halsbrand.

Denne gang stoppede kvalmen og opkast i uge 12. Og har siden haft det ret super faktisk (er 19+0) idag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.