Nogle der kan hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. august 2014

Anonym trådstarter

- Hej alle sammen. jeg skriver i håb om at der er nogle herinde, som har oplevet at have menstruationssmerter, uden at få sin menstraution? sagen er den at jeg ikke har haft min mens. I et års tid, for et par mdr. Siden fik jeg menssmerter, men ingen mens. Tog derfor til min læge for at blive testes for graviditet, og testene viste negativ. Det gik i sig selv igen. Nu efter 2-3 uger har jeg IGEN menssmerter! Men, jeg har stadig ikke mens. Jeg har ømme hofter, og lænd, også går smerterne ned i lårene og i det hele taget føles det bare som om at min mens. Er lige rundt om hjørnet. Hm, så jeg er altså en lille smule frustreret! - så jeg ville høre, om der er nogle herinde som har prøvet noget lign. Eller ved noget om det. Tak på forhånd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

- Hej alle sammen. jeg skriver i håb om at der er nogle herinde, som har oplevet at have menstruationssmerter, uden at få sin menstraution? sagen er den at jeg ikke har haft min mens. I et års tid, for et par mdr. Siden fik jeg menssmerter, men ingen mens. Tog derfor til min læge for at blive testes for graviditet, og testene viste negativ. Det gik i sig selv igen. Nu efter 2-3 uger har jeg IGEN menssmerter! Men, jeg har stadig ikke mens. Jeg har ømme hofter, og lænd, også går smerterne ned i lårene og i det hele taget føles det bare som om at min mens. Er lige rundt om hjørnet. Hm, så jeg er altså en lille smule frustreret! - så jeg ville høre, om der er nogle herinde som har prøvet noget lign. Eller ved noget om det. Tak på forhånd.

Har ikke selv oplevet det du beskriver, men jeg tænker om du kan have været for kort henne, da lægen testede dig for graviditet. Jeg synes du skal tage en test derhjemme snarest, eller/og bestille en tid hos din læge. Det kan godt tyde på at du er gravid udfra de gener du har. Det kan jo selvfølgelig også være at der bare er rod i din cyklus, men for en sikkerheds skyld så tag en test.

Anmeld

26. august 2014

Anonym trådstarter

Altså, dengang hos lægen, fik jeg taget en graviditetstest via en blodprøve, så den burde vel sige rigtigt, eller hvad?

- og sammentidig tænker jeg lidt, hvad chancen for at blive gravid er, nu når jeg ikke har haft min menstruation så længe efter hånden? - men tja, alt kan vel ske. Jeg må nok heller købe en ny test, bare for en sikkerhedskyld! :-)!

Anmeld

26. august 2014

Muffinmus

Ork jo...har jeg oplevet flere gange. Aldrig før jeg fik børn, men efter ingen god grund til andet end at det ofte kommer i den tid der ville svare til mens.

Anmeld

26. august 2014

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Ork jo...har jeg oplevet flere gange. Aldrig før jeg fik børn, men efter ingen god grund til andet end at det ofte kommer i den tid der ville svare til mens.

Hm ja okay, jamen.. Der har kun gået 14 dage imellem mine smerter sådan ca. Men det kan da måske være at det er fordi min mens. Endelig er på vej retur!

- det er simpelhen efter jeg stoppede på p-piller at min cyklus er blevet et værre rod! :-)

Anmeld

26. august 2014

Muffinmus

Tænker det passer med der hvor æl og mens burde komme

Anmeld

26. august 2014

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Tænker det passer med der hvor æl og mens burde komme

Ja, det kan der da være noget om! - hm, måske jeg endelig har fået æggeløsning, og dermed snart får mens. Man har vel lov at håbe. Det ville være så rart at få det igen!

- er det egentlig nogle herinde, som har gået i over et år uden mens. Efter p-pille stop? - altså, lige der jeg stoppede fik jeg ikke min mens. I godt 5 mdr. Så kom den så igen i ca. 2-3 mdr. Og derefter har jeg ikke set skyggen af den i omkring et år.????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.