Erfaring Med Igangsættelse Af Ballonkateter Søges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.750 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. august 2009

Nanna1985

Hej Piger.. Håber der er nogen herinde, som kender el. selv har erfaring med igangsættelse af ballonkateter..??

Jeg skal nemlig sættes igang på den måde.. Er godt klar over, hvordan det foregår som sådan.. Men har nogle spørgsmål..

1: Skal man blive på sygehuset det døgn, den skal sidde??

2: Hvor ondt gør det at få lagt og hvor gør det at rende med??

3: Har det virket godt på jer??

FORTÆL FORTÆL

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

Stumpen

Jeg anede ikke engang det fandtes, så kan ikke svare på dit spørgsmål, men er lige nys, hvorfor skal du sættes igang før de 2 uger over??

Anmeld

18. august 2009

sabi1979

Hejsa
Jeg skal sættes igang med ballonkateter i næste uge, og har fået at vide at jeg skal blive der om natten og så tager de hul på vandet om formiddagen, dagen efter og jeg kommer ikke hjem før efter jeg har født Så jeg følger lidt med her
Held og lykke til dig

Knus Sabrina  39+0

Anmeld

18. august 2009

Nanna1985

sabi1979 skriver:

Hejsa
Jeg skal sættes igang med ballonkateter i næste uge, og har fået at vide at jeg skal blive der om natten og så tager de hul på vandet om formiddagen, dagen efter og jeg kommer ikke hjem før efter jeg har født Så jeg følger lidt med her
Held og lykke til dig

Knus Sabrina  39+0

Bliver spændende.. Jeg får svar af lægen i morgen, hvad dag jeg skal møde ind..

Anmeld

18. august 2009

Nanna1985

Stumpen skriver:

Jeg anede ikke engang det fandtes, så kan ikke svare på dit spørgsmål, men er lige nys, hvorfor skal du sættes igang før de 2 uger over??

Det skal jeg fordi under min første fødsel med min store pige, endte det i aks, hvor jeg ikk blev bedøvet ordentligt   Fia var alt for stor til jeg kunne føde hende selv desværre  Hun vejede 4000 G og prinsesse nr. 2 er lige blevet skønnet idag til 3433 G og jeg har 14 dage til termin endnu, så vil hun komme op på samme vægt og mere til, så derfor får jeg svar i morgen, hvad dag jeg skal sættes igang

Anmeld

18. august 2009

Englebisse

Nanna1985 skriver:

Hej Piger.. Håber der er nogen herinde, som kender el. selv har erfaring med igangsættelse af ballonkateter..??

Jeg skal nemlig sættes igang på den måde.. Er godt klar over, hvordan det foregår som sådan.. Men har nogle spørgsmål..

1: Skal man blive på sygehuset det døgn, den skal sidde??

2: Hvor ondt gør det at få lagt og hvor gør det at rende med??

3: Har det virket godt på jer??

FORTÆL FORTÆL

Jeg blev sat igang med et ballonkateter. Jeg synes det gav nogle smerter som meget kraftige menstrutationssmerter. Derefter blev jeg sendt hjem til natten hvor jeg fik nogle beroligende og smerterstillende. Dem tog jeg inden jeg ville lægge mig til at hvile, men efter kun 5 min i sengen havde jeg så mange smerter at jeg græd. Så vi kom ind på sygehuset hvor de tog noget af vandet fra ballonerne, men det hjalp ikke. Så de ville have mig natten over på sygehuset. Jeg blev ved at have mange smerter, og så ville de ikke have, at jeg skulle have den oppe.
Senere fandt jeg så ud af, at jeg havde fået veer af den, men fordi de ikke havde tid den nat, tog de den ud og derefter gik mine veer i sig selv.
Så havde desværre ikke det store held med den.
Held og lykke med det :-)

Anmeld

19. august 2009

Nanna1985

Englebisse skriver:

Jeg blev sat igang med et ballonkateter. Jeg synes det gav nogle smerter som meget kraftige menstrutationssmerter. Derefter blev jeg sendt hjem til natten hvor jeg fik nogle beroligende og smerterstillende. Dem tog jeg inden jeg ville lægge mig til at hvile, men efter kun 5 min i sengen havde jeg så mange smerter at jeg græd. Så vi kom ind på sygehuset hvor de tog noget af vandet fra ballonerne, men det hjalp ikke. Så de ville have mig natten over på sygehuset. Jeg blev ved at have mange smerter, og så ville de ikke have, at jeg skulle have den oppe.
Senere fandt jeg så ud af, at jeg havde fået veer af den, men fordi de ikke havde tid den nat, tog de den ud og derefter gik mine veer i sig selv.
Så havde desværre ikke det store held med den.
Held og lykke med det :-)

Ok.. ØV BØV  Lyder ikke ligefrem særlig rart..

Håber bare det virker på mig især, nu hvor det er nr. 2 jeg venter..

Anmeld

19. august 2009

Englebisse

Nanna1985 skriver:

Ok.. ØV BØV  Lyder ikke ligefrem særlig rart..

Håber bare det virker på mig især, nu hvor det er nr. 2 jeg venter..

Jeg har kun hørt mange gode oplevelser omkring ballonkateter. Så tror ikke du skal være så nervøs og er ret sikker på det nok skal virke.
Synes ikke det var så slemt igen at få sat den op ikke andet det gav nogle meget kraftige menstrutationssmerter, men igen var min krop slet ikke klar til fødsel så derfor kan den jo have givet mig mange smerter.
Var det idag du skulle have den op???

Anmeld

19. august 2009

Nanna1985

Englebisse skriver:

Jeg har kun hørt mange gode oplevelser omkring ballonkateter. Så tror ikke du skal være så nervøs og er ret sikker på det nok skal virke.
Synes ikke det var så slemt igen at få sat den op ikke andet det gav nogle meget kraftige menstrutationssmerter, men igen var min krop slet ikke klar til fødsel så derfor kan den jo have givet mig mange smerter.
Var det idag du skulle have den op???

Ok..Håber bare det virker godt.. Jeg er idag 38+1 og har nogle meget kraftige plukveer, så håber os de har givet lidt..

Jeg venter på at fødselslægen ringer til mig og fortæller hvad dag jeg skal møde ind, for at få den sat op  Håber han snart ringer

Anmeld

19. august 2009

Englebisse

Nanna1985 skriver:

Ok..Håber bare det virker godt.. Jeg er idag 38+1 og har nogle meget kraftige plukveer, så håber os de har givet lidt..

Jeg venter på at fødselslægen ringer til mig og fortæller hvad dag jeg skal møde ind, for at få den sat op  Håber han snart ringer

De har helt sikkert givet dig en masse og så er du også 2. gang du er gravid. Krydser hvertfald fingere for det kommer til at gå dig rigtigt godt :-) Inden længe sidder du nok med dit nyfødte i armene.
Held og lykke med det. Knus:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.