Sikkert en debat der er blevet oprettet tons af gange...
Men here goes anyway..
Jeg aflevere vores yngste dreng på 16mdr. i dagpleje hver morgen efter vi er flyttet til ny by. Vi besøgte DP et par gange inden han startede, og hun virker rigtig dejlig. Lucca (min søn) virker også interesseret i hende og vil gerne lege, kramme og er ellers tilpas. (han har gået der siden start aug. 14)
Men...
Når jeg aflevere første dag, siger jeg lige så stille farvel efter 5min. leg.. (fordi det er de første dage) som vi nu ellers gjorde ret succetfuldt hos sidste DP, men så hiver han i mig, for at komme op og græder og græder.
De første dage havde jeg selvfølgelig svært ved at gå... Han har aldrig før været en pylder baby ALTID glad !
Men efter nogle dage af samme rutine snakkede far, DP og jeg om at afleveringen måske bare skulle være hurtig. Så det prøver vi... vi krammer og kysser og siger god dag, vi se.. elsker dig.. osv hvad der nu måtte være den enkelte dag... og så går DP med Lucca ind til vinduet hvor jeg går ud og vinker.... og der står han så i vinduet og holder om DP men græder og rækker armen ud efter mig.... 

Jeg smiler og vinker glad (for at holde fast i at, det at blive hos DP da self er en dejlig ting og mor kommer igen senere...)
DP skriver sms til mig 1 min. senere sommetider med billede at nu leger han fint og efter 20 sek. glemt alt om at han var ked af mor skulle gå....
Jeg tvivler ikke DPs evner til at berolige (ellers ville jeg jo aldrig gå ;P) Og det virker også som om kemien mellem DP og de andre børn og Lucca er fin og dejlig.. Når jeg kommer og henter er han ekstrem glad for at se mig og vil rigtig gerne ud og have sko på og sige farvel... og DP skal da også altid lige have krammer og flyvemys (hånd til mund og pust)
Men hvordan stopper jeg det der gråd om morgenen....
Fr det bare en fase han er i ? Eller er der noget jeg burde være opmærksom på..... ? Udtrykker han bare at han sys det er øv mor skal gå... og at det er okai ?
Erfaringer søges ??
Venlige hilsner fra Natasja
Anmeld