At mærke liv 2 gangs...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

243 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. august 2014

Anonym trådstarter

Jeg mærkede allerede bobler mm inden NF som blev bekræftet ved nf at det var lillebror...

Vi så en fin velskabt dreng til kønsscanning...

men nu er jeg 17+3 og er faktisk ikke sikker på jeg mærker liv mere.. 

og mange siger EIJ er du snart halvvejs DET ser det ikke ud til... det hjælper bare slet ikke på at jeg FRYGTER at den lilles hjerte er stoppet med at slå..(dog tabte jeg mig en del de første 3 mdr og har først nu ramt min vægt inden jeg blev gravid)

Burde jeg mærke liv.. og liv der ikke er til at tag fejl af? når jeg er anden gang OG har mærket liv før? og skal jeg kunne mærke det udenpå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2014

Masig

Anonym skriver:

Jeg mærkede allerede bobler mm inden NF som blev bekræftet ved nf at det var lillebror...

Vi så en fin velskabt dreng til kønsscanning...

men nu er jeg 17+3 og er faktisk ikke sikker på jeg mærker liv mere.. 

og mange siger EIJ er du snart halvvejs DET ser det ikke ud til... det hjælper bare slet ikke på at jeg FRYGTER at den lilles hjerte er stoppet med at slå..(dog tabte jeg mig en del de første 3 mdr og har først nu ramt min vægt inden jeg blev gravid)

Burde jeg mærke liv.. og liv der ikke er til at tag fejl af? når jeg er anden gang OG har mærket liv før? og skal jeg kunne mærke det udenpå

Jeg tror ikke nødvendigvis man kan sammenligne det liv du mærkede tidligere med decideret spark, så nej jeg tror ikke du skal være bekymret... Det er jo stadig meget tidligt at mærke liv, også som andengangs, så tror du kan være helt rolig, men ellers kan du jo ringe til jordemoder og spørge og evt spørge om hun vil lytte efter hjertelyd, så du kan få lidt ro på.... 

Anmeld

25. august 2014

Sujan

Sådan havde jeg det også 2 gang. Mærkede først rigtig liv henad uge 22...

Anmeld

25. august 2014

Anonym trådstarter

tak for svar...

eij men hvor kan man køre sig selv skør altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.