Ser ud til lillesøster bliver længere hængende.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.581 visninger
14 svar
9 synes godt om
25. august 2014

Francisca

Ja idag er jeg så 37+6 med lillesøster og ingen tegn endnu på hun vil ud! Storesøster blev født 38+0 dog gik vandet sent om aftenen da jeg var 37+6.
Så har længe gået og tænkt på hvornår lillesøster ville melde sin ankomst? Må nok indse jeg skal vente noget tid endnu før hun gider komme ud og hilse storesøster er ellers helt klar til hun kommer hun har købt en bamse til hende som hun sover med indtil lillesøster kommer og hun kan få den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2014

Mor til F

Francisca skriver:

Ja idag er jeg så 37+6 med lillesøster og ingen tegn endnu på hun vil ud! Storesøster blev født 38+0 dog gik vandet sent om aftenen da jeg var 37+6.
Så har længe gået og tænkt på hvornår lillesøster ville melde sin ankomst? Må nok indse jeg skal vente noget tid endnu før hun gider komme ud og hilse storesøster er ellers helt klar til hun kommer hun har købt en bamse til hende som hun sover med indtil lillesøster kommer og hun kan få den

Sikke en flot mave

Anmeld

25. august 2014

Francisca

BabyFreia skriver:

Sikke en flot mave

Tusind tak

Anmeld

25. august 2014

AnnaK89

Her ser det også ud til at lillesøster ikke har travlt med at komme ud.
Er 37+6 også, men er gået 11 dage over med de to andre.
Heldigvis skal jeg snakke med en læge om igangsættelse omkring termin, så går nok ikke så lang til over denne gang

Anmeld

25. august 2014

Francisca

AnnaKJ skriver:

Her ser det også ud til at lillesøster ikke har travlt med at komme ud.
Er 37+6 også, men er gået 11 dage over med de to andre.
Heldigvis skal jeg snakke med en læge om igangsættelse omkring termin, så går nok ikke så lang til over denne gang

Det bare "mærkeligt" at skulle gå længere end første gang. Især fordi man tit hører første gangs fødende går over tid hehe. Vi må krydse for de små pus kommer ud snart

Anmeld

25. august 2014

AnnaK89

Francisca skriver:

Det bare "mærkeligt" at skulle gå længere end første gang. Især fordi man tit hører første gangs fødende går over tid hehe. Vi må krydse for de små pus kommer ud snart

Det kan jeg godt forestille mig, så føler man vel at man allerede er gået over tid?

Ja, håber de snart vil ud og hilse på verden - det kunne være rigtig rart

Anmeld

25. august 2014

LinLin

Francisca skriver:

Jeg fødte 37+6 første gang, men først 40+0 anden gang

Så denne gang går jeg nok to uger over!

Anmeld

25. august 2014

Francisca

AnnaKJ skriver:

Det kan jeg godt forestille mig, så føler man vel at man allerede er gået over tid?

Ja, håber de snart vil ud og hilse på verden - det kunne være rigtig rart

Ja lige præcis man føler man er gået over tid selvom der lige er noget tid til endnu. Og nu det ikke engang fordi jeg ligger på den lade side. Vi er lige flyttet i hus og i godt sving med at renovere og en datter på 2 år med fuld fart på, ikke engang det sætter skub i fødslen hehe.

Anmeld

25. august 2014

Francisca

LinLin skriver:

Jeg fødte 37+6 første gang, men først 40+0 anden gang

Så denne gang går jeg nok to uger over!

Det så øv når man passere dagen for da man fødte den første og det stadig intet et sket!
Håber du ikke skal gå længere end termin hehe

Anmeld

25. august 2014

Nadia&Daniel

Francisca skriver:

En fin babybule

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.