Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja idag er jeg så 37+6 med lillesøster og ingen tegn endnu på hun vil ud! Storesøster blev født 38+0 dog gik vandet sent om aftenen da jeg var 37+6. Så har længe gået og tænkt på hvornår lillesøster ville melde sin ankomst? Må nok indse jeg skal vente noget tid endnu før hun gider komme ud og hilse storesøster er ellers helt klar til hun kommer hun har købt en bamse til hende som hun sover med indtil lillesøster kommer og hun kan få den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Francisca skriver: Ja idag er jeg så 37+6 med lillesøster og ingen tegn endnu på hun vil ud! Storesøster blev født 38+0 dog gik vandet sent om aftenen da jeg var 37+6. Så har længe gået og tænkt på hvornår lillesøster ville melde sin ankomst? Må nok indse jeg skal vente noget tid endnu før hun gider komme ud og hilse storesøster er ellers helt klar til hun kommer hun har købt en bamse til hende som hun sover med indtil lillesøster kommer og hun kan få den
Sikke en flot mave ♡
BabyFreia skriver: Sikke en flot mave ♡
AnnaKJ skriver: Her ser det også ud til at lillesøster ikke har travlt med at komme ud. Er 37+6 også, men er gået 11 dage over med de to andre. Heldigvis skal jeg snakke med en læge om igangsættelse omkring termin, så går nok ikke så lang til over denne gang
Her ser det også ud til at lillesøster ikke har travlt med at komme ud. Er 37+6 også, men er gået 11 dage over med de to andre. Heldigvis skal jeg snakke med en læge om igangsættelse omkring termin, så går nok ikke så lang til over denne gang
Francisca skriver: Det bare "mærkeligt" at skulle gå længere end første gang. Især fordi man tit hører første gangs fødende går over tid hehe. Vi må krydse for de små pus kommer ud snart
Det bare "mærkeligt" at skulle gå længere end første gang. Især fordi man tit hører første gangs fødende går over tid hehe. Vi må krydse for de små pus kommer ud snart
AnnaKJ skriver: Det kan jeg godt forestille mig, så føler man vel at man allerede er gået over tid? Ja, håber de snart vil ud og hilse på verden - det kunne være rigtig rart
Det kan jeg godt forestille mig, så føler man vel at man allerede er gået over tid? Ja, håber de snart vil ud og hilse på verden - det kunne være rigtig rart
LinLin skriver: Jeg fødte 37+6 første gang, men først 40+0 anden gang Så denne gang går jeg nok to uger over!
Jeg fødte 37+6 første gang, men først 40+0 anden gang Så denne gang går jeg nok to uger over!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128