Mens. Smerter, men ingen mens.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. august 2014

Anonym trådstarter

- Hej alle sammen.

jeg skriver i håb om at der er nogle herinde, som har oplevet at have menstruationssmerter, uden at få sin menstraution?

sagen er den at jeg ikke har haft min mens. I et års tid, for et par mdr. Siden fik jeg menssmerter, men ingen mens. Tog derfor til min læge for at blive testes for graviditet,  og testene viste negativ. Det gik i sig selv igen.

Nu efter 2-3 uger har jeg IGEN menssmerter! Men, jeg har stadig ikke mens. Jeg har ømme hofter, og lænd, også går smerterne ned i lårene og i det hele taget føles det bare som om at min mens. Er lige rundt om hjørnet. Hm, så jeg er altså en lille smule frustreret!

- så jeg ville høre, om der er nogle herinde som har prøvet noget lign. Eller ved noget om det. Tak på forhånd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2014

Anonym trådstarter

Slet ikke nogle, som har oplevet det samme, eller har hørt noget om det?

Anmeld

25. august 2014

modesty

Anonym skriver:

Slet ikke nogle, som har oplevet det samme, eller har hørt noget om det?

Hejsa, jeg kan desværre ikke hjælpe, da jeg ikke har oplevet det sammen.

Men hvis du ikke har haft mens i så lang tid (og I ellers prøver at blive gravide), så skal du da undersøges for at finde ud af hvad problemet kan være?

Anmeld

25. august 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Hejsa, jeg kan desværre ikke hjælpe, da jeg ikke har oplevet det sammen.

Men hvis du ikke har haft mens i så lang tid (og I ellers prøver at blive gravide), så skal du da undersøges for at finde ud af hvad problemet kan være?

Hej. Vi prøver ikke at blive gravide, men sker det, så det jo helt fantastisk.

Men, min læge mener ikke at jeg skal sættes i gang med hormoner eller andet før at jeg kommer og siger at nu skal det være.

:/

Anmeld

25. august 2014

modesty

Hej. Vi prøver ikke at blive gravide, men sker det, så det jo helt fantastisk.

Men, min læge mener ikke at jeg skal sættes i gang med hormoner eller andet før at jeg kommer og siger at nu skal det være.

:/

OK 

Hvis jeg må stille et personligt spørgsmål - er du overvægtig? For det kan spille en ret stor rolle for manglende og uregelmæssig menstruation.

Anmeld

25. august 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

OK 

Hvis jeg må stille et personligt spørgsmål - er du overvægtig? For det kan spille en ret stor rolle for manglende og uregelmæssig menstruation.

Ja, jeg er oversægtig. Men, jeg har meget kontakt med min læge også pga. Andre årsager. Og han siger at det 100% ikke er det, der er problemet. 

Anmeld

25. august 2014

modesty

Anonym skriver:

Ja, jeg er oversægtig. Men, jeg har meget kontakt med min læge også pga. Andre årsager. Og han siger at det 100% ikke er det, der er problemet. 

OK. 

Anmeld

25. august 2014

Anonym trådstarter

Andre med noget erfaring omkring dette?:-)

Anmeld

25. august 2014

Anonym trådstarter

Op?

Anmeld

26. august 2014

Anonym trådstarter

Kan det virkelig passe at det ikke er nogle?:/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.