Kristian 10 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
2 svar
9 synes godt om
25. august 2014

sulo

Synes godt nok at tiden flyver, Kristian blev 10 mdr i går, kun 2 mdr til han bliver et år og hvor blev min baby af?

For ca 6 uger siden knækkede han endelig koden hvordan man møver sig fremad på maven, den drillede ham længe

Siden er det gået så stærkt, kort før han fandt ud af at møve sig frem, begyndte han at komme op på knæ, men han lagde det lidt på hylden igen, for det var meget mere spændende at komme fremad og pille i ledninger og mors blomster

7/8 fik jeg et fantastisk billed af ham få dage efter at han begyndte at hive sig op på knæ af møblerne, d. 12/8 tog han sine første kravleskridt på hans knæ, men det er sat på standby igen for dagen efter var jeg så heldig at få billed af den første gang han rejste sig op ved farfars radiator og der var ikke et øje tørt

Ca samtidig begyndte de to fortænder for oven at titte frem, så den sidste 1½ uge har været en blanding af begejstring over at "jeg kan noget", pyller over tænderne, gråd over forskrækkelsen, bulerne og blå mærker i hovedet når man mister balancen og bare bær mig ud i barnevognen mor jeg er træt!

Min lille guldklump er forvandlet til en aktiv sæk lopper som jeg kalder ham, han er over alt og der skal ske noget hele tiden

Ellers er han sådan rimelig nem at have med at gøre, han er en rigtig glad dreng og meget udadvendt over for fremmede mennesker, han er kun mors dreng når han er træt, ked af det og i puttehumør, men en rigtig farfis når han kommer hjem fra arbejde, så skal der leges.

Dog er tiden hvor han bare sov igennem fra han blev lagt om aftenen og indtil far står op kl 5.30, derfra har han sovet vidre til mellem 7.30 og 8 men har smidt sutten et par gange.

Nu beder han om at få sin sut stort set i løbet af hele natten og moderen er ved at være træt, mellen 1-30 gange i løbet af natten, 30 gange har jeg heldigvis kun oplevet en gang men for det meste er det ca 4-6 gange om natten.

Det blandet med hans stigende aktivitet gør at jeg overvejer kraftigt at fremskynde han start i DP med et par mdr, vores boligjagt er skruet op så vi forhåbenligt snart har et ny adresse at kunne se på DP pladser efter, samt et værelse til Kristian og lidt mere plads generalt.

Vi er nu også begyndt at tænke på hans 1 års fødselsdag, folk omkring os spørger efter gaveønsker men synes det er så svært at prøve at forudsige hvilket legetøj der vil hitte om et par mdr og et år frem.

I skal ikke snydes for billedspam

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2014

Sukkerblomst

Sød dreng

Anmeld

25. august 2014

sulo

Sukkerblomst skriver:

Sød dreng

Tak det synes vi jo også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.