Hvor mange ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.049 visninger
19 svar
12 synes godt om
24. august 2014

Louise-Nicki-buddi

Hvor mange kan man tillade sig og tage med til kønsscanning ?

Jeg ville tage manden. svigermor og så min egen mor med er det for mange ? Hvad syns i hvor mange havde i selv med ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2014

KatjaBN

Der hvor jeg blev scannet, jordemoderhuset.. Havde jeg både min kæreste, og mine forældre med .. 

Anmeld

25. august 2014

sommerfuglen82

Med nr 2 havde jeg manden, min mor og mormor med.
Med nr 3 havde jeg manden, min mor og vores 2 børn med

Anmeld

25. august 2014

lineog4

Til en kønsscanning du selv har betalt, kan man du vel tillade dig hvaddu vil med mindre der står andet der hvir du har købt scanningen.

Anmeld

25. august 2014

Chevro

Louise-Nicki-buddi skriver:

Jeg ville tage manden. svigermor og så min egen mor med er det for mange ? Hvad syns i hvor mange havde i selv med ? 

Hvis du er i tvivl omkring det - så ville jeg ringe og lige forhøre mig, om det er okay :-) De siger nok Selvfølgelig ;-)

Anmeld

25. august 2014

Christine

Der hvor jeg blev/bliver scannet siger de så mange man vil! Det tror jeg er tilfældet hos de fleste private. Sidst jeg var til scanning var der dog et par der havde 4-5 med, og de larmede helt sindssygt i venteværelset. Det synes jeg så ikke er fedt for de andre kunder. Hverken for den der bliver scannet og måske kan generes af larmen, eller for de andre i venteværelset. Vi var der fordi vi var bekymrede og derfor var det ekstra irriterende at de sad og holdt "fest" og halvråbte og grinede højt hele tiden.

Men man må jo gå ud fra at de fleste kan finde ud af at opføre sig ordentligt 

-og når i kan det, så tror jeg ikke der er nogen begrænsning 

Anmeld

25. august 2014

Louise-Nicki-buddi

Tak for svar 

Nej jeg tænker heller ikke 3 er for mange 

Det kunne ha været mange flere 

Anmeld

25. august 2014

frkanonym

nu har jeg kun været til en scanning selv, efter en sa. der havde jeg kun min søster med..

men da min søster var gravid første gang og var til kønsscanning, var faderen til barnet, jeg selv og vores mor med så 3 udover min søster.

Anmeld

25. august 2014

TR

Jeg havde min kæreste og søster med

Anmeld

25. august 2014

Nadia&Daniel

Vi tager min svigermor og svigerinde med (og når Laura og jeg besøger familien i okt. - laver vi en tøsetur med min mor og søster)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.