Please hjælp mig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
4 svar
1 synes godt om
24. august 2014

anonym58

Hej alle gravide damer, jeg kan oplyse jer at jeg er i 9+1 idag, sidder her med mavesmerter.. Det startede fra højre side og nu gør det ondt i hele maven.. Hvad skyldes det?! Er virkelig bange for at det er noget slemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2014

EAF

anonym58 skriver:

Hej alle gravide damer, jeg kan oplyse jer at jeg er i 9+1 idag, sidder her med mavesmerter.. Det startede fra højre side og nu gør det ondt i hele maven.. Hvad skyldes det?! Er virkelig bange for at det er noget slemt

Det kan kun fagfolk udtale sig om 

Anmeld

24. august 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg ville ringe asap til FG og bede om at blive tjekket...

smerter der breder sig er aldrig godt tegn...

Anmeld

24. august 2014

Sunsmile

anonym58 skriver:

Jeg håber du har fundet et svar på hvad det skyldes. Ville også sige at du sku ha fat i fagfolk, mener det er vagtlægen når du kun er 9 uger. Håber at alt er ok.

Anmeld

25. august 2014

anonym37

anonym58 skriver:

Jeg havde det på samme måde, men der var slet ik noget galt vores lille bebs var bare ved at udvikle sig, og i dag er jeg 15 uger henne;-) ønsker dig alt mulig held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.