Bør jeg være nervøs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. august 2009

iln

Den sidste mdr. tid har babys bevægelser været en dag med fuld fart på og næste dag ikke så aktiv - nok pga. træthed.

De sidste to dage har der bare været rigtig meget aktivitet men i dag har jeg kun mærket 1 spark her for ½ time siden.

Den har godt nok givet den gas de sidste to dage og kan derfor ikke finde ud af om jeg bør være nervøs eller om den bare er træt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

Klumpe-dumpe

iln skriver:

Den sidste mdr. tid har babys bevægelser været en dag med fuld fart på og næste dag ikke så aktiv - nok pga. træthed.

De sidste to dage har der bare været rigtig meget aktivitet men i dag har jeg kun mærket 1 spark her for ½ time siden.

Den har godt nok givet den gas de sidste to dage og kan derfor ikke finde ud af om jeg bør være nervøs eller om den bare er træt?

Hmmm, de kloge siger jo godt nok at de bliver mindre aktive i slutningen. Men var jeg dig vil jeg ringe til FG, BETTER SAVE THEN SORRY!!!! OG den ene gang jeg var derude (Altså hvor jeg ringede pga jeg var lidt nervøs) fik jeg af vide jeg bare skulle ringe HVER gang.

Så kan du også lige tjekke hvis du skal komme derud om Susan er der

Anmeld

18. august 2009

ChatH

Ja jeg ville også lige ringe bare så man var sikker

Anmeld

18. august 2009

Mikkelmusen

Ja ring hellere til FG en gang for meget end for lidt. Vi har også været på FG begge gange jeg har været gravid fordi baby ikke var ret aktiv. Der var dog intet galt, men det er bedre at være sikker.

Anmeld

18. august 2009

Vinker

Tror ikke der er grund til at være bekymret. Den lille har jo ikke ret meget plads derinde..... Det lyder i hvert fald meget beskrevet som sidst i min graviditet!

Nu må den lille snart se at komme ud

Anmeld

18. august 2009

iln

Ved I hvad... tror det er fars baby, der ligger derinde.

Jeg har hele dagen ligget, spist is, puffet til den mm. - ingen reaktion.
Så kommer Peter hjem. Lægger sig ved siden af mig, puffer lidt til maven, lægger hovedet på maven og begynder at snakke til den. Tror I så ikke at den begynder at sparke helt vildt.

Det kan kun være fars dreng/pige, der er derinde.

Anmeld

18. august 2009

anna-jonas

Det er vist fars lille bebs......................skønt at alt er back to normal.

Anmeld

18. august 2009

Jules

iln skriver:

Ved I hvad... tror det er fars baby, der ligger derinde.

Jeg har hele dagen ligget, spist is, puffet til den mm. - ingen reaktion.
Så kommer Peter hjem. Lægger sig ved siden af mig, puffer lidt til maven, lægger hovedet på maven og begynder at snakke til den. Tror I så ikke at den begynder at sparke helt vildt.

Det kan kun være fars dreng/pige, der er derinde.

Nåååå hvor sødt Smiler....

Anmeld

18. august 2009

iln

Jules skriver:

Nåååå hvor sødt Smiler....

Du kan tro stoltheden også strålede ud af ham

Anmeld

18. august 2009

Jules

iln skriver:

Du kan tro stoltheden også strålede ud af ham

Det kan jeg godt forstå Det må have været et fantastisk øjeblik for ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.